Saturday, February 4, 2012

Verdens herligste.....

I dag har mamma tatt meg ut av barnehagen for å leke, kose og bade meg.
I går, (torsdag) jobbet hun hele dagen, så i dag der det MIN dag!
 Bilde?
Må du det da? -Kan du ikke ta bilder av en sofa, eller noe da??
 Liker ikke det der...
 Bare om jeg får denne.....
 Nå snart.....
NÅ!
 HÅH!
 Tror du at du kan lure meg nå!
Om du får en nuss, -får jeg tilbake smokke-boksen da??

 Ikke??
Da roper jeg på pappa!
 Leon er helt umulig å ta bilde av, mulig han slektes på noen??
(trykk på linken)
 Ønsker alle en fortsatt god helg!

Nina & Leon

14 comments:

  1. For en herlig unge. Og lik mor si.
    Klem fra Drammen.

    ReplyDelete
  2. For en sjarmør, Nina. For noen fantastiske store og klare øyne denne lille fyren har. Er det etter deg eller pappa?
    Ha en god og koselig kveld. Klem fra Kirsten

    ReplyDelete
    Replies
    1. Han har nok mest mammas øyne og munn, resten er mest pappa.
      Ellers snakker han mer enn faren sin, -lurer på hvor han har det fra??
      ;)

      Delete
    2. Søt han er..Ekte bilder som viser stemingen er de beste syns jeg:O))
      klem

      Delete
  3. Du har en skjønn gutt!! Og jeg liker veldig godt bloggen din også!

    -Dina

    ReplyDelete
  4. :) :) dette var og er årets!!

    kjempefint innlegg - og linken som "svarer"

    både rørt og latterfull :)

    ReplyDelete
  5. Veldig grom da :) Godt å ta seg en fridag og bare kose seg masse :)

    ReplyDelete
  6. For en godgutt du har Nina!
    Jeg har fulgt deg i ca 3-4 år, men først nå fått meg blogg selv ;)
    Ønsker deg en herlig søndag med den fine, store familien din!
    Klem Anette

    ReplyDelete
  7. Herlig og skjønn liten kar! Ha en fin søndag! :)

    ReplyDelete
  8. Hhhaaaa! Hærremin så lik han er Andreas akkurat nå. Herlig!

    ReplyDelete
  9. Härliga bilder på en jättefin liten grabb!

    Kram Tina

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)