Tuesday, August 7, 2012

Sånn går no dagan....

Fole t greier ta her.....
;)
Vet ikke om jeg orker å skrive noe, for jeg føler meg som en hullete gulvklut, brukt på grov betong.... ;)
 Men det er litt komisk også, -særlig med alle hell i uhell som skjedde i helga. Så lang historie at jeg tror jeg må ta det en annen gang...... Førr det gikk jo bra tell slutt! ;)
 Fikk klippet plena i dag. Første gang på omtrent to uker, så her så det ikke mye flott ut!
Liljene er flotte da, -disse er min favoritt:
 I to år har jeg prøvd å bestille flere fra Hageglede, men i fjor ble de 140cm høy og lakserosa, og i år ble de hvite:  (orker jeg å klage enda en gang??)
 Det ble litt flere møbler enn jeg tenkte på denne trønder-turen vår, og som vanlig klarer jeg ikke å skille meg fra de fleste. Har en skummel forkjærlighet til gamle møbler.....
Bilder kommer!
 I morgen kveld er det bare å brette opp ermene og finne frem drillen, for da skal IKEA-hyllene mine opp i butikken. IKEA er kjekk å ha når man ikke har tid til å lage hyllene selv. :)
 Jeg er SÅ glad for at jeg får litt hjelp i morgen, og begynner å se enden på dette. Dessverre ble det litt mer-arbeid med kjøkkenbenken min, da den ikke var helt som forespeilet. Andreas vil nok klare å ordne det, men det tar selvsagt tid.....
 Syns ikke det passer å mase for mye for han akkurat for øyeblikket, men jeg gjør det i grunnen lell.
Dårlig samvittighet blomstere omkapp med liljene i hagen. Får vel ta på meg hodelykt og saks, og gå ut og avreagere på sneglene.
 Jeg er ikke helt god nok for alle, for dessverre har jeg bare to armer og to ben, og ett hode. Ikke noe jeg kan gjøre noe med, men sparer penger når jeg skal kjøpe meg hatt da, for jeg trenger bare en.
Ellers er ting OK. ;)
Livet er til for å gi deg utfordringer.
Det er det som gjør det så innholdsrikt!

12 comments:

  1. hehe ja det er nå så sant du=) Nydelige bilder!!! du har bare en så nydelig hage! du må ha en fin tirsdag!!!=)=)

    Klem fra Yvonne.

    ReplyDelete
  2. Må si jeg er kjempe-imponert over deg! Du har en fantastisk butikk, og er i ferd med å pusse opp og flytte til nye butikklokaler, du har små barn, et nydelig hus og en FANTASTISK hage!

    Kjempefine bilder fra hagen din, her.
    Måtte bare legge igjen en liten hilsen. :o)
    (Jeg hadde blogg tidligere, som jeg slettet, men er nå i gang med en ny blogg. Greide ikke å holde meg unna bloggverden. Hehe.)

    Klem fra Bente

    ReplyDelete
  3. Vakker hage du har :)
    klem Eli:))

    ReplyDelete
  4. Sååååå utrolig vakkert det blomstrer i hagen din, Nina, her venter jeg på at min "forhåpentligvis"rooooooosa liljer skal åpne seg ;))
    Det begnner å ta seg opp i hagen min, og jeg er så utrolig glad for at noen av staudene fra Paradiset overlevnde høstens/vinterens museangrep!!!
    Har også funnet et gartneri som fører endel av de vakre staudene jeg har sett hos deg og det var lykke, sååå mye fint !!! i rosa-lilla-hvitt og grønt :)

    Håper ikke du brenner av alt kruttet ditt på denne flyttesjauen din, du er god nok som du er og ingen må komme å si noe annet. Du har vist en stå-på vilje av en annen verden og jeg unner deg virkelig all den suksess du måtte få. Masse lykke til med innspurten Nina, jeg gleder meg til å ta en road-trip for å besøke deg i din nye butikk :)

    Klem og gode tanker fra nord (som i dag er badet i sol,kryss i taket)
    -Maren-

    ReplyDelete
  5. -av motgang blir man sterk! skal du være med på 1000 åpne hager i år?
    j

    ReplyDelete
  6. Jeg har akkurat blitt litt skuffa over to av mine liljer også, som jeg planta i høst. Var helt hvite de også, mens jeg hadde bestilt med noen rosa prikker inni.. Kanskje prikkene ble borte i posten? :)

    Mase på mannfolka er vel nesten litt jobben vår det? ;) Jeg syns også det er fælt å stadig be om hjelp.. Men jeg er godt under middel hendig når det gjelder snekring da :)

    Lykke til videre med butikken, dette får du til! :)

    ReplyDelete
  7. God morgen:)
    Jeg elsker å se på dine bilder fra hagen, det er så frodig og flott. Har akkurat anlagt hage i år, og det er ikke akkurat frodig her ennå...
    Har fulgt deg i noen år, og etter hva jeg kan se så kommer du deg nok i mål denne gangen også, du er et arbeidsjern uten like ;))

    Helena

    ReplyDelete
  8. Heisann! Jeg gleder meg til du åpner butikken i Molde, da kommer jeg innom titt og ofte :)

    Du har en nydelig hage :)

    Klem

    ReplyDelete
  9. Der var det et innlegg igjen :)))) Kjempeflott hage, det skal du ha. Utrolig hva du klarer. Nydelig hjem har du også :))))

    ReplyDelete
  10. De mørke møblene du har på stuen, hva slags år er de fra? Er ute etter slike selv så er kjekt å vite år og evt hva de kalles. Håper på svar når du får tid.

    ReplyDelete
  11. Sjølv om tida di ikkje alltid strekk til, blomstrar det ivertfall utrulig vakkert i hagen din. Stum av begeistring. Alle dei nyyyyyyy....dlig flotte liljene. Vert misunnelig...:)))
    Lykke til vidare med prosjektet ditt. Håper du snart kjem i mål så du kan ta deg ein pust i bakken :))

    ReplyDelete
  12. Så mange flotte liljer. Og den purpurtorskemunnen var virkelig frodig og fin

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)