Monday, September 10, 2012

Fremtidsplaner.....

I kveld kjennes hodet mitt ut som ett skall med hår på.
Det er vel da en skal tenke: Det er jo fint å ha hår, for det er ikke alle som har det.....(!)
 Men når grunnen til ett tomt hode er mengder av arbeid der sluttsummen er positiv, får en bare sette rumpa i sofaen og være takknemmelig. Om tre dager reiser vi tross alt på ferie og da får vi håpe at kontoen er på pluss ellers er det litt vanskelig å senke skuldrene.
 Og etterpå, -når man kommer hjem må man ha noe nytt å glede seg til.
Jeg tror det nå ikke vil ta mange ukene før butikken min er slik jeg ønsker at den skal være, og at hyller og disk er på plass.
Vi har også ett bad som skal på plass.
Det er nå 4 år siden vi begynte på dette. 4 år uten skikkelig bad! ;)
Men hvem har sagt at livet er en dans på roser, og at alt kommer av seg selv?
Syns det er kjekt å ha noe å se frem til også jeg da.
Så må jeg bare komme på noe å se frem til etter at jeg har fått mitt etterlengtede bad!

En ting kan jeg iallefall garantere.
Jeg kommer nok på noe!

5 comments:

  1. Jepp, kjekt å ha noko å sjå fram til! Du har var vel litt planer på lur etter at badet er ferdig vel?? Syns eg har registrert litt av kvart av planer her i den tida er har følgt deg ;-). God tur på ferie iallefall!!

    ReplyDelete
  2. Hei Nina!
    Gratulerer med ny butikk, skulle så gjerne bodd nærmere :D
    Jeg bare lurte på om du har kjøpt vedovnen din hvit eller om du har "malt" den hvit. Har akkurat maken bare min er svart, og det hadde vært så mye finere med hvit ovn i stua mi :D

    Kos deg på ferie, senk skuldrene :D Du kommer sikkert på noe ;)
    klem Gretema

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei!
      Ovnen vår er nok kjøpt hvit ja. 80-tallet, vettu! ;)

      Delete
  3. Noe å finne på klarer man vel alltids å finne :)

    Kos deg på ferie :)

    ReplyDelete
  4. lykke til med fremgangen på badet og god ferie:)

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)