Saturday, March 8, 2014

Tilfreds....

 Jeg har jobbelørdag i dag, og kost meg med hyggelige kunder, og rukket over noe forefallende.
 På vei hjem kjørte jeg en bitteliten omvei, for å ta en titt på noen av de gamle husene som ligger mellom sentrum og Roseby. Snikfotograferte ett av favorittene fra bilvinduet....
 Elsker dekorasjonen på hjørnene på dette huset, men det er synd at jeg ikke fikk med de utfresede detaljene...

Etterpå kom jeg hjem til strøkent kjøkken, og nyrenset steikovn. *Det er sånn en gjør en kvinne tillags!*
Dette, derimot gjorde vi på samsen. (Jeg glemte champinjongen i steikovnen da, men kom på det før vi satte oss)
Foccaciabrød, ajoli, og spicy kjøttboller m/tilbehør. Mmmm.....
Ha en flott kveld!

No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)