Thursday, November 20, 2014

Å, nei da!

Man er ikke ferdig å pusse opp, selv om man har holdt på i 6 år!!!
De siste dagene har jeg vekslet mellom slipemaskina og malebøtta, og tatt for meg flere rom i huset.
Noen steder har er det ting som aldri har blitt gjort, andre steder har må man bare gjøre det på nytt, pga slitasje eller uheldig produktvalg. 
Døra til Marias rom ble avglemt ute i regnvær under oppussing, så den måtte få en ekstra dose sparkel. 
 Alle dørene i dette huset var jo malt med Jotaplast, så det har vært en prøvelse å få bort malinga. Dørene er jo fine i utgangspungtet, men maling er IKKE maling, så da må man bare slipe...

Det er mye jeg misliker, og tykke, klumpete malingslag er en ting. Spiker-hull på lister er en annen ting jeg får fullstendig hetta av. Det likestilles med 5 cm lange hår i armhulene, eller skjegg på innsiden av lårene på lettkledte damer.

Ellers prøver jeg å bli ajour på jobb, men jeg kjenner ikke at jeg er helt fornøyd med julepyntinga enda. Venter flere paller med småvarer i morgen eller mandag, så da får vi se.
 Før jeg drar hjem, må jeg alltid knipse bilder av varer til nettbutikken, slik at jeg kan legge inn varene der etter at jeg har kommet hjem. I dag ble det disse som måtte smile til fotografen!
 Lykt nr 1 finner du HER og lykt med hank HER!
Det eneste paret som faktisk smiler, finner du HER!
Nå står siste episode av Revenge på min timeplan! :) 
Ha en fin kveld!

No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)