Saturday, November 8, 2014

Nye planer....

Kvelden ble igjen tilbragt på jobb, men i morgen er det helg i hele to dager!
Jeg har tenkt å male stua i helga, nemlig, for jentene er borte og jeg kjenner STORE behov for en forandring. 
Syns det er så utrolig kjekt med litt nytt i hjemmet, og i disse vintermånedene trenger man litt å bli glad av. 
 Bildene fra butikken i dag, ble knipset i full fart før jeg dro hjem, og er hverken stylet eller gjennomtenkt. Etter å ha vært på jobb i over 10 timer, orker man ikke det.
Spisesofaen min har fått ett krise-bord etter at ene spisebordet i butikken ble solgt. Jeg håper at noen kan ha bruk for ett billig salongbord snart, slik at jeg kan kjøpe nytt spisebord hit....

I mellomtiden skal jeg altså hive meg rundt og gjøre noen drastiske forandringer hjemme! :)

Ha en flott helg!




No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)