Thursday, November 6, 2014

Lang-dag!

Det var så fin sol da jeg dro på jobb i dag, så jeg måtte snu meg og knipse ett mobil-bilde før jeg fløy ut døra. (En ser jo at jeg ikke står helt stille, men det er vel generelt typisk meg...)
På jobb går det også litt fort i svingene, da jeg så ETTERPÅ at jeg hadde fått med ledningen til lampa som står på bordet på dette bildet..... Jaja!
Har hatt god hjelp i butikken i kveld da, for det kom MYE varer i går ettermiddag, og vi ble ikke ferdig før klokken var halv åtte, selv om vi var 3 stk på jobb. Kan ikke få sagt hvor glad jeg er for å ha søstre som syns det er fint med litt strøjobb innimellom!  

Det er jo ikke bare å pakke ut varer og få de på plass, når en har nettbutikk. Nei, en må selvsagt ta bilder av de tingene som skal dit også! 
Her er en liten smakebit: 

 Alt skjer jo i full fart, og dette gjør jeg INNE i butikken, mens jeg også ekspedere kunder. Kunsten er å IKKE ha bukser en får rørlegger-sprekk av, når en kneler for å knipse. ;)

I morgen tror jeg det kommer noen paller fra Riviera Maison også, så jeg krysser alle fingre og tær om at noen kilo forsvinner i arbeidsmengden....
Alt på bildene finnes i nettbutikken nå, bortsett fra lysene fra RM med strikket mønster. De skal jeg legge ut etterpå! ;)
Nå gjenstår det å se om en blir kvitt alt dette!!! *Biter negler i spenning*

Nei, nå må jeg jobbe litt til. Ikke midnatt enda! ;)




1 comment:

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)