Tuesday, March 3, 2015

 Min arbeidsdag er ikke helt over enda, men jeg måtte bare ha en pause. 

Hodet er litt ekko, så derfor blir det bare ett par bilder fra butikken i dag, så skal jeg gå tidlig opp og lade batterinene etter at jeg har lagt inn en ordre til en leverandør. 

 Vi fikk endel nytt i dag også, men rakk ikke mange nye bilder før jeg måtte hjem.
Det er litt stressende å måttet rekke hjem før de stenger tunnellen som går under Fannefjorden (les Moldefjorden) fordi de har nattestengt 18-06.00 pga utbedring. I denne perioden er vi nesten øyboere å rekne, da det tar en liten time å kjøre rundt på middels ræva vei.
I grunnen er det OK å være øyværing, men 18.00 er litt tidlig for meg....
;)
I morgen står det "regnskap" på formiddagen min, og jeg *juber*... Kan ikke komme meg fort nok på jobb!!
N

No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)