Wednesday, March 18, 2015

Lovte jo....

 -Nye bildet fra butikken!
Lang dag på jobb i dag, og så hjem for å møte jentene i døra og kjøre de på elevkveld på skolen.
Mens de var borte og Jr ute og mekket sammen med pappa, fikk jeg jobbet litt, og laget flere tilbud i nettbutikken.
 Noe må jo ut når andre ting kommer inn, for selv om vi har mye større lagerplass nå, er det ikke plass til absolutt alt.


Her er litt nytt inkl verdens fineste hund/katteseng :)
-Ser det rart ut å putte sønnen sin i en sånn seng?? Vi har jo ikke hund.....
 Disse rammene var også innmari fine, selv om det ser ut som jeg har sju hender i speilet rundt...
 Og vår nye lenestol som sier hver dag til meg: -Kan jeg ikke få lov til å bli med deg hjem, Nina???
Vel, jeg har ikke plass i bilen, da Sati har kapret varebilen denne uka for å levere pakker og møbler til Norlines (sender til kunder)
Ellers både puster man, og prøver å huske på å drikke!
;)
N

1 comment:

  1. Skreiv en kommentar jeg, men ble den borte tro??
    Bare lurer på om den stilige, hvite øyenstikkeren finnes i nettbutikken?
    Har dilla jeg. Tenk, så stilig i blomsterpotta til sommeren :)

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)