Thursday, March 12, 2015

Ny sofa!

 Jeg prøver så godt jeg kan å blidgjøre kundene, og denne gangen var det to som ble STRÅLENDE fornøyd. De hadde nemlig lenge ønsket seg denne sofaen, men fikk ikke respons fra en annen selger, derfor fikk jeg jobben med å importere de.
 Nå er altså både to og tre-seter i hus, og stolen kommer vel i morgen, tror jeg. Den står iallefall på havna i Ålesund i en diger kontainer sammen med en mengde andre møbler som skal til Paradiset
Hampton-sofaen er på lager i både ubleket lin og i grå velour -som jeg har i stua mi.
Fargen er jo litt lur, da den endrer seg litt etter lyset. Så for å vise den i strålende vårsol tok jeg en pute med ut.
Samme pute!
 Jeg syns den er helt nydelig!

Den andre sofaen som kommer nå, er Avignon i både to og tre-seter, stol og pall.
Mål og priser legges etterhvert i nettbutikken, men møblene sendes primært ikke, men vi kan være behjelpelig om du bor nært hurtigrute-anløp.
Jeg stortrives i det nye lokalet, og kjenner at vi endelig har havnet på riktig plass.
Sati har fått enda flere lagerrom til nettbutikken, og måtte få hjelp til å pakke i dag, da det var så mange ordrer i tillegg til mailene hun besvarer.
Noen kunder blir dessverre irritert over at vi ikke sender ordrer under kr 500,- men det krever vi først og fremst for å kunne yte best mulig service til de som har spørsmål til og, og at det skal gå fortere å få pakkene sine.
Hos oss er det nemlig slik at jeg vasker heller dass, og mopper opp rusket etter den som pakker, enn å pakke selv.  ;)

Har mer å vise også, men det får bli i morgen!! :)
N



No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)