Tuesday, June 16, 2015

Maraton-uke...

Det er ikke alltid like lett å henge med i svingene når det gjelder denne bloggingen. 
Jeg tok disse bildene på lørdag, -derfor Prosecco-glasset, men rakk ikke å slenge de ut før i dag.
Jeg er nemlig gressenke denne uken, mine 3 (hjemmeboende) barn, og å rekke barnehage, møter, tunell-stenging og diverse er ikke alltid like lett når en driver eget firma.
Men saken er at jeg liker sånne utfordringer, for da ser jeg hvor mye jeg faktisk klarer.
Så i går var jeg i bursdag hos en venninne, i dag full arbeidsdag med sofa-henting og pakking av 20 ordrer. (der fikk jeg god hjelpe av Benedikte) I morgen må vi opp på lageret og hente en sofa, og burde også hente 2 lenestoler... På torsdag må jeg kjøre til Vikebukt og hente flyttelasset til datteren som har gått på internatskole i år, og må ta rundturen om Åndalsnes hjem pga tunnellsteningen. Natt til fredag kommer mannen hjem (og jeg MÅ huske å ta frem søppelstampene!) og lørdag er det venninnebursdag for 12-åringene mine. (Jeg må bake(!) -det er noe jeg IKKE er god på!!)
I tillegg kommer det 5 paller med møbler som skal til kunder, butikk og noen på lageret.....
Litt usikker på hvordan logistikken går opp her, men jeg elsker utfordringer, og tror dette blir gøy. Jeg må bare huske å spise, for ellers blir jeg så sinnsykt trøtt.

Grunnen til disse bildene er at jeg fikk hjem det mye Riviera-bordet mitt på lørdag, og ble utrolig fornøyd. Tanken var å ha en lampe her, men det hadde jeg ikke tilgjengenlig i helgen, så da tager man hva man haver.....
Ser veldig frem til å få nye møbler i butikken, og gleder meg til å ha en racerdag sammen med Idun i morgen!


No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)