Thursday, June 4, 2015

Værsur og overvektig.....

Jeg vet at jeg knipset dette bilder for noen dager siden, men jeg skjønner ikke hva det blå øverst på bildet er, for jeg kan ikke huske at himmelen har vært sånn denne uka.....
 Ikke pleier jeg, -i motsetning til enkelte andre bloggere, å manipulere bildene mine heller, for det har jeg virkelig ikke tid til, og i tillegg så er det faktisk helt greit å ikke være jukse-perfekt....

Det er jo litt teit å se folk på bilder på nettet, og ikke kjenne de igjen når du møter de på gata fordi de enten ser 20 år eldre ut, eller veier 50 kilo mer...

Men nå var det egentlig været jeg skulle blogge om da!
 Aldri noen sinne har tulipanene stått så lenge i hagen som i år!
Det er jo omtrent like kaldt som i kjøleskapet ute (-ja, jeg har kjøleskap fra IKEA, som står på max kulde heletiden og ting surner i øverste hylle fordi det ikke er kaldt nok :P )  og da holder tulipanene seg lenger.
Egentlig er jeg temmelig sur og grinete for dette været, og fikk ett tips om å kose seg inne med litt vin, men en ender jo opp som alkoholiker da, for man kan jo ikke drikke vin hver dag i ukesvis....
 Det fine er at jeg har fått gjort unna alt av regnskap, vasket 100 vasker med klær og står på nippet til å lese en bok. (Etter at jeg fikk barn, leser jeg kun bøker på ferie, har ikke tid ellers)
Line Cathrin har tipset meg om ett engelsk hageprogram som heter Love Your Garden, og siden gubben har sovnet på sofaen, kan dette passe fint nå! :)


2 comments:

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)