Saturday, June 13, 2015

Paranoid!!

 Her om dagen så opplevde jeg at det tok over en måned fra jeg bestilte noen varer med en leverandør, til de faktisk sendte de.
Da de holdt på å pakke bestillingen min ringte selgeren meg, og begynte å bable ivei om at det var så mange av disse butikkbloggerne som ikke betalte regningene sine, så det har visst blitt vanlig å "forhøre" seg litt.....
 Nå har jeg ingenting å skjule da, for jeg har ikke utestående noe noen steder, og eier hele varelageret mitt selv, helt og holdent, så jeg tåler virkelig å bli gransket.  Men han pratet i vei om hvor lei han og andre leverandører var av disse bloggerne som ikke betalte regningene sine, men blogget om hvor bra butikken gikk, og viste frem de nyeste merkeveskene, og alle ferieturene de reiser på.
 -Tror de liksom ikke at vi (leverandørene) også følger med??
Det første jeg tenkte på da F*** har han sett DETTE og dette bildet fra Instagram? -og har jeg glemt å betale en faktura, -igjen??
 Jeg er jo av og til litt rotete av meg, og skifter hver dag mellom hjemmekontor, og kontor på jobb, og flyr rundt med papirer i jobbveska mi hele tiden, men jeg betaler alltid for varene som er hele og fine.

Blir jo nesten paranoid av å høre sånt, -men etterpå må jeg bare le, for jeg vet at jeg i fjor glemte å betale en faktura på kr 1600,- men det skal vel ikke mye til for å skjønne at jeg ikke er så blakk at 1600,- skulle by på noe problem. Da får jeg vel heller selge en av de fancy veskene mine som jeg aldri gidder å bruke fordi jeg foretrekker jakkelomma! ;)
Nei, jeg gidder ikke å late som jeg har mye penger, eller lever i luksus. 
Jeg overlever! -Kjører ett vrak av en varebil, går på jobb i joggesko, og klemmer alltid ut den siste tannkremen av tuben, og betaler regningene mine! 
Hva jeg har på konto er min greie, -og jeg blir mye mer glad når jeg kjøper meg blomster enn ett nytt par fancy designersko. (-jeg klarer jo ikke å gå i de lell, for jeg får bare vondt i ryggen!! ;) )
Innerst inne tror jeg også at de som har skikkelig mye penger, heller prøver å skjule det, enn å vise det! Det er jo så fælt å få skulende blikk av folk som er misunnelige.....
Det er jo alltid kjekkest å bli likt fordi en har en er oppegående og herlig personlighet, -ikke fordi dine "venner" tror det "drypper på klokkeren".....
:)
Det var dagens kloke ord fra en som er overbevist om at en kommer lengst med ett stort hjerte og betalte regninger! ;)



No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)