Tuesday, August 9, 2016

Mer av nyhetene fra Riviera

Om to dager sender Riviera Maison første del av høstens nyheter til oss, og for å gi dere en ekstra smakebit, legger jeg derfor ut flere av bildene fra showroomet deres. 
 Disse lyktene kommer i flere forskjellige størrelser og varianter:
 Spisebrikkene på bildet her, har vi allerede på lager! :)

Denne kjøkkenøya/skapet står temmelig langt opp på min ønskeliste.... Vet bare at det ikke er på lager riktig enda. Nydelig!!
 Det kommer flere nye deler i Buon Apetito-serien, og det er sikkert flere som har ønsket seg kaffekrus.

Selv har jeg etterlyst smørbokser i flere år, og nå kommer de i 2 størrelser. Jeg tenkte jeg skulle ta de med opp på Skåla-senteret og se hvilke typer som passer i de. De vet at jeg er litt gal alikevel der, så det går nok bra.
 Denne brødkurven er også blant mine favoritter. Har bestilt inn flere kolli, men tror ikke det er nok... -legges i nettbutikken i løpet av helgen.
Jeg syns alltid at jeg tar SÅÅ mange bilder på messer og showroom-besøk, men når jeg kommer hjem, ønsker jeg meg alltid flere....
-Jeg har flere, men det er av ting som kommer i slutten på september, og de må jeg "spare" ;)

:)

1 comment:

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)