Monday, April 26, 2010

Butikk-bilder mm

Samboeren min er i nabobygda og henter støpesand til meg, så jeg legger inn noen bilder her mens jeg venter.
Tiden min strekker ikke helt til for tiden, og det er nå bare 5 dager igjen til jeg skal begynne å jobbe på BoGrønt.

Trodde jeg skulle rekke over endel i dag, men så ringte det en fra lokal-avisa, og lurte på om de kunne ta seg en tur....

En helg helg med overnattingsgjester og hage-jobbing så huset temmelig bomba ut, men pytt pytt tenkte jeg og skysset journalisten ut på verandaen. 15 varmegrader og lett overskyet er helt greit veranda-vær.

Jeg har tatt en haug med bilder fra blomstene i hagen, men legger ut noen butikk-bilder nå, så få bomstene vente.
Alle bildene kan forstørres....
Masse svart fra Jeanne d'Arc Living...

Og Maileg-kaniner med tilbehør

Endel blonder i forskjellige farger og bredder fra kr 8,-til kr 16,- pr meter
Bad-stæsj fra Lisbeth Dahl mm.
Paris ramme og lite relieff

Diverse kjøkken-stæsj og blomsterpotter på stett.
Lykt kr 279,- blomsterpotte på stett, krans kr 98,- og blå kurv kr 129,-
Søte skåler og den siste piskebollen i rosa.
Emaljeplate kr 249,- og øser fra kr 98,- fra Jeanne d'Arc Living
Diverse i sølv...

Og plakat fra JDL + lampe i gammeldags stil, som jeg ikke har mange igjen av.
PS Jeg kan dessverre ikke sende plakaten, for jeg har ikke store nok ruller til det.
Takker forresten for all hyggelig tilbakemelding jeg har fått de siste dagene, samt awardene. Er det ingen som kan tildele meg litt mer tid også, da? ..... ;)
Nei, nå skal jeg og Jr ut!
;)

10 comments:

  1. Hei hei. Masse fint der ja:)
    Hva er prisn på den miksebollen? Og har du den i andre farger?

    Randi

    ReplyDelete
  2. Så utrulig mykje flott ... sukk :) Jobbe på Bo Grønt altså, drømmejobb då :) Ha ein fin mandag :)

    ReplyDelete
  3. Herlige Nina! Blir så glad hver gang jeg leser den inspirerende bloggen din, og alle disse kaninene med fortryllende tilbehør gjør meg ekstra glad :))
    Hilsen Marianne

    ReplyDelete
  4. Masse lekkert! :))

    Gøy med journalist på besøk!
    Du har virkelig mye som står på rundt deg! Imponerende.

    Klemmer

    ReplyDelete
  5. Åh.. Kommer ikke over den piskebollen i rosa altså.. (Angrer litt) Men nå er min kjære på tur nedover til Lone for å hente Babykanin og utstyr, så vi får nøye oss med det :) Snuppa (Les:jeg) gleder seg veldig på det nemmelig! Og må GARANTERT ha mer utstyr og flere kaniner etterhvert. :)

    Gleder meg på flere hagebilder!

    Klem MOnica

    ReplyDelete
  6. Wow! der var det mye fint du! Den blå emaljekoppen var nydelig og miksebollen...
    Ja tida med permisjon går fort det er i hvertfall min erfaring- tror alltid jeg skal få gjort så mye når jeg går hjemme- men så plutselig er permisjonen over.
    Trodde jeg hadde lest om Besøkshage i sommer på bloggen din- stemmer det eller roter jeg fælt nå?

    ReplyDelete
  7. God kveld.

    Mye fint berta. ;o) Hvordan går det med hageprosjektet ditt da?? Blire bra?

    Nattaklem fra meg. ;o)

    ReplyDelete
  8. Alt du tek i vert til gull :-) Heldig som skal jobb på gartneri, det har eg og lyst til, men har nok ikkje råd til den lønna dei ofte har. Du har det så fint både ute og inne, det har du grunn til å vere stolt av :-)

    ReplyDelete
  9. Veldig lekkert. Du burde sjekke ut "halvors hage" forresten. Kult verktøy for å sette sammen "stemningsbilder". Bohus som har laget det. Vinne noen penger kan du og.

    Ha en koselig kveld!

    ReplyDelete
  10. hei du...

    masse fint i butikken din som jeg ikke har sett andre plasser :)
    har du mer igjen av di gammeldagse kommode håndtakene? og kan du evt sende?

    mariann

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)