Friday, April 9, 2010

Shoppe mens dekkene skiftes??

Hva kan ikke være bedre enn å få shoppe og drømme seg bort i interiør-verdenen, for så å komme ut til ferdig byttede hjul på bilen?
Jeg har nemlig angst for å måtte gjøre dette selv, og har gjort endel for å slippe blandt annet å flørte med en yngre medarbeider, til å bestikke eksen med en kartong sigaretter kjøpt på tax-free.
En eneste gang i mitt liv har jeg byttet alle 4 hjulene selv, og det var rett etter at jeg fylte 18 og nettopp hadde kjøpt meg egen bil. Stefaren min sa til meg at han insisterte på at jeg skulle gjøre dette selv, slik at jeg lærte det. Jeg var ikke direkte fornøyd med han akkurat da, men skjønte tankegangen.

I morgen kan du imidlertidig få dette gjort mot en 200-lapp i Paradiset. Jeg låner nemlig ut handymannen min for anledningen, og krysser fingrene for bra vær siden garasjen vår bare eksistrer på skisseblokken enda.
Min kjære har jo planer om å drive med sjaining av bil dvs. vask og polering, samt militær-rent innvendig. Han er jo den eneste i huset som har støv på hjernen, og skrur ofte ut setene i bilene før han støvsuger...

I morgen kan han ta en pause i snekkeringen for å skifte hjul for de som ønsker hjelp. Jeg håper at han gjør dette for meg mot litt vin og god mat, men jeg er ikke sikker.... ;)

6 comments:

  1. Et fristende tilbud, men jeg har heldigvis min egen handy-man! Og betalingen han får er visst det samme som din : )

    men jeg kommer gjerne innom på en liten shoppingrunde igjen snart. er veldig fornøyd med det jeg har kjøpt så langt! Glass-knottene ble lekre på det nymalte skapet på badet, og de fine små flaskene i glass jeg kjøpte sist, var jo bare SÅ lekre til! : )

    ReplyDelete
  2. Den som bare bodde litt nærmere...

    ReplyDelete
  3. Blir nok for langt unna for oss også, så gubben får trø til selv ☺ Men hvis jeg skal ta turen til Molde en gang vil jeg helt klart komme og shoppe hos deg, og ikke minst se hagen din. Ønsker deg en fortsatt fin fredagskveld, hilsen fru Strøm

    ReplyDelete
  4. Så kjekkt da! Er nok mange som kunne trengt en handy-man innimellom. Jeg har heldigvis min egen handy-man til dette.

    Syns det er så gøy med mannfolk som faktisk vil hjelpe til med hus og interiør, min har jo fått sansen for brukthandel, og i dag var han sannelig med på shopping til give away.

    Du finner den foresten på bloggen min nå. Green gate er premien:) Kanskje er du heldig?

    Ha en flott kveld Nina:)

    Mvh Wenche

    ReplyDelete
  5. Genialt;)

    Takk for flott pelargonium-innlegg sist;)

    Ha en flott helg!

    ReplyDelete
  6. Utrolig bra idé med dekkskift mens man shopper!
    Du har en herlig blogg. Overrekker deg herved en award. Sjekk bloggen min!

    Klem fra Jijji

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)