Friday, April 30, 2010

Så var det ut i arbeid igjen!

På fredager er det ofte mye bra på tv, og selv om jeg vanligvis ikke er det store tv-titteren er det noe som fanger min interesse. Thomas & Haralds Senkveld er alltid underholdende, og det er ikke så enkelt å blogge samtidlig. ;)
Ikke det at jeg MÅ blogge, men jeg knipset noen bilder i morgensola i dag, som jeg hadde så lyst til å legge ut.
Det har nemlig vært flott hagevær største delen av dagen i dag, men med baby og egen kropp i labler form, og tre frøkener som skulle reise til Trøndelag, + hus og butikk, ble det ikke noe hage.
Nå er jeg spent på hvordan været i morgen blir, og om det kommer noen innom gartneriet jeg skal begynne å jobbe i. 1 mai er jo en kjent hagedag, og blir været bra, er det alltid mye folk på hagesenterne. Jeg har min første dag hos BoGrønt Slætta i Malmefjorden i morgen, og gleder meg stort.
Så nå håper jeg at viruset vil slippe taket i både min og lille Leons kropp, slik at jeg overlever en hel arbeidsdag uten min kjære sjeselong, og Leon en hel dag uten pupp. Jr har nemlig vært hos legen i dag, fordi det surkler i lungene hans, i tillegg til stygg hoste. Matlysten er dermed laber, og jeg som skulle slutte å amme måtte utsette det.
Siden mennene mine er hjemme alene i helgen, får de heller komme på puppe-besøk utpå dagen da, om han ikke vil ha noe annen mat. Synd det er så langt å kjøre.....
Andreas har nå gått ut i 10 ukers pappa-permisjon etterfulgt av 4 uker ferie. Han har gledet seg til dette lenge, for han er jo så huslig og flink pappa. Jeg som har hatt ansvaret for klesvasken det siste året, legger nå ned vaskeriet og stikker av fra to fulle baljer med nyvasket tøy i kjelleren, samt en maskin ferdig vasket. Gleder meg til å få militære tellekanter på klærne mine. ;)
Nei, man får vel finne senga når man venter en urolig natt, og en tidlig morgen med sulten snørrvalp på senga, før en kommer i klærne og finner en bil.
3,5 mil på jobb siden den ene tunellen er stengt. Hurra! (og det er den i de neste to månedene)
Natta!

12 comments:

  1. God bedring og lykke til i ny jobb! Jeg kunne også godt tenke meg å jobbe i et gartneri. En sommerjobb bare kanskje!?

    klemmer fra Lena

    ReplyDelete
  2. Lykke til i ny jobb :)
    Dette er jo en jobb som er midt i blinken for deg !

    Kos deg!
    God bedring til lillegutt også,
    Klem fra Jatte♥♥♥

    ReplyDelete
  3. Lykke til med ny jobb:))
    Og god bedring,kjedlig og bli syk når en begynner på ny jobb.
    Klem

    ReplyDelete
  4. Lykke til. Du kommer til å selge bra. Dette kan du jo. :)

    Klem Ingunn

    ReplyDelete
  5. Lykke til :-)
    Hilsen fra Kristin

    ReplyDelete
  6. Så gøy med ny jobb, og hvilken herlig jobb. Passer deg jo ypperlig..Kjedelig å kjøre så langt da, men det går nok fint det og. Og blir sikkert kjempe kos for mennene å kose seg litt hjemme sammen, det er en flott løsning om man har muligheten. Håper formen til dere begge blir fort bra. Kos deg på jobb, klems...

    ReplyDelete
  7. hei Nina.
    å håper formen deres er mye bedre i dag,
    så spennende med jobb i gartneri da,kommer nok mange i dag,
    ønsker deg lykke til,men dette med hage kan du jo om du får vriene spørsmål.
    ha en fin Mai helg,
    klem fra sylvia

    ReplyDelete
  8. lykke til i jobben! De er heldige som har "fått" deg. Håper du er frisk igjen!

    ReplyDelete
  9. God bedring. Håper du har hatt en fin dag på jobben, og fortsatt god helg. :)

    ReplyDelete
  10. Hei! Så fin den blomsterhylla di er, den svarte (i støpejern??) Hvor kan jeg få tak i en slik en?

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)