Sunday, April 18, 2010

Det ble fest i Paradiset!

Har visst ikke fått postet mine siste innlegg her, så derfor kommer de nok på løpende bånd i nærmeste fremtid.
Først kommer det noen bilder fra butikken, etter ønske fra en orkdaling.
Jeg har jo bodd i Orkdalen, utenfor Trondheim selv i endel år, og har mange bekjente derfra som syns det er greit å handle litt av meg, særlig når de får fri frakt.
Har nemlig fått beskjed om at vi sikkert får besøk neste helg, og Lone sier sjelden nei til å ta med noe småtteri oppover igjen for andre bekjente. Så fremt hun har plass i bilen da, men jeg vet ikke om noen som er bedre til å komprimere bagasje enn akkurat Lone!
Gleder meg i allefall stort til å få besøk av henne igjen, for hun var både min nabo og en kjempegod venninne de årene jeg bodde på Fannrem.
I går kveld fikk vi besøk av Linda fra hotellet, og vi ruslet en tur ned på Veøheim for å hilse på andre naboer.
Veøheim er det lokale ungdomshuset som ligger rett nedenfor vår eiendom. Det er ett fint sted for å treffe naboer, og ta seg en liten dans. Selv hadde jeg ikke vært der på dans tidligere, -ikke Linda heller siden hun også er ny-innflyttet her i bygda, men vi kommer garantert tilbake!
Utrolig koselig!
Ja, jeg har virkelig havnet i Paradiset her!
Etter dansen ruslet en liten gjeng opp hit til oss, og Andreas disket opp med foccaciabrød og kald pizza -laget tidligere på kvelden, men alt gikk ned på høykant.
En av kompisene til Andreas var veldig skeptisk til den merkelig kaka som jeg prøvde å få han til å smake på, men etter å ha overtalt han til en bitteliten bit, ble det merkelig fort tom på fatet....
Det kjedelige med å sitte oppe utover natta er selvsagt dagen etterpå, når man har en liten baby som ikke ønsker å sove så mye mer enn vanlig, så litt tung i hodet blir man. Men pytt, pytt....
Hadde forøvrig tenkt å hente steinbedds-stauder i hagen til mamma i dag, for vi må dit å hente prinsesse-mafian som har vært på besøk hos besteforeldrene, men huttetu for ett vær da!
Det han faktisk kommet snøbyger i hele dag og i natt, og vi har sommerdekk på bilene våre....
Kjempekjedelig på en søndag, men veldig passende for en aldri så liten hang-over da!
Sofa, pledd, fyr i ovenen og siste utgaven av Jeanne d'Arc Magasinet.
Nei, jeg får poste dette innlegget snart....
Og lurer du på noe angående bildene, kan du sende meg en mail samuelsenustad@hotmail.com
Og husk at alle bildene forstørres ved å klikke på den!

Flere bilder kommer senere, for jeg har noen til på lager!
Og selvsagt ligger det flere på profilen på Facebook.









Ha en fantastisk søndag!

Hilsen Nina i Paradiset

7 comments:

  1. For noen flotte bilder! Masse jeg kunne hatt der ja:)

    ReplyDelete
  2. Så mye fint du har på butikken din.
    Er ikke rart han var litt skeptisk til brødet for det ser kanskje ikke så fint ut. Men kjempegodt er det:))
    Ha en fin søndag:)

    ReplyDelete
  3. Her var det mye fine bilder.:-)

    ReplyDelete
  4. Heisann, my lækkert det ja. Bare pakk vara du ordne sæ nok m plass.

    Klæm

    ReplyDelete
  5. Mye lekkert "eye candy" her Nina ;) skal ikke se bort i fra at det kommer ei lita bestilling etter hvert ;)

    Leser at dere har samme møkkaværet som vi har her, skikkelige snøbyger i midten av april liker IKKE jeg !!!

    Høres ut som om du hadde en koselig lørdagskveld, ingenting er bedre enn å triver i sitt nye nabolag :)) selv om dagen-derpå kan bli litt tung..

    Ønsker deg en fin søndagskveld Nina !
    -maren-

    ReplyDelete
  6. Heihei:D

    Ufattelig mye fint! En fryd for øyet! Åååå...hadde jeg bare hatt litt mer penger:( hehe

    Ha en kjempe fin kveld:)

    Silje

    ReplyDelete
  7. Hej! Så mycket fint du har i butiken! Kuddfodralen du frågade om hos mig kommer från Boel & Jan AB! :)
    Kram

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)