Wednesday, April 14, 2010

En travel dag....

Denne dagen ble ikke helt som tenkt, men på mange måter ble den bedre, så jeg kan ikke klage.
Jeg rakk ikke over papirmøllen slik jeg hadde tenkt, for jeg fikk så mange kunder her i dag, at jeg bare så vidt rakk møtet på ny-jobben.
Møtet ble en time lenger enn jeg ble forspeilet, så derfor rakk jeg ikke hjem i rett tid, så min kjære måtte få svigermor til å passe småttisene så han fikk hente Nathalie på ridning. Jeg fikk heller ikke åpent butikken her i kveld, noe jeg syns var fryktelig dumt, men men....
Det er ikke så enkelt når man ikke har hjelp av noen til å steppe inn for seg i butikken, men jeg håper det kan ordne seg på sikt. Der er ikke ofte det kommer ting i veien, men denne uken er det visst håpløst.
I morgen har familien min fått billetter til sirkus, fordi de låner bedrifts-eiendommen vår og da har jentene mine selvsagt lyst dit. Jeg må være med de, derfor stenger jeg klokken 18.00.
Til gjengjeld holder jeg åpent hele dagen, så det er greit å komme uanmeldt på dagtid. Samboeren utfører de ærend som jeg skulle ha gjort i Molde. :)
Tross for forsinkelsene i dag, så rakk jeg ikke å titte på hva gartneriet hadde fått inn av planter, men jeg fikk en titt i BoGrønts neste tilbudsavis som kommer om ikke så altfor lenge. Den inneholdt flere fristelser, bla. mitt etterlengtede magnolia-tre som jeg skal plante i år.
Håper de får inn rosa Bacopa som bare er SÅ fin til vårt hvite hus. Anbefales!
Nei, jeg må nok finne sengen, for nettene er ikke alltid like rike på søvn. Greit nok at jeg mener man kan sove når man havner på gamlehjem, men kjenner meg liksom litt snodig tom i hodet. Akkurat som om all sagflisen skulle ha flyttet seg til den ene delen av hodet rett bak øynene...
PS fikk med meg ett bagasjerom med Storgatestein fra familiens entrepenørfirma i dag, så nå er jeg snart i gang! ;)
Steingal.com!

Bildene er fra Paradiset, knipset i går!

10 comments:

  1. Det er travle tider forstår jeg!
    Er bare så imponert over det dere har fått til med hus og hage. Gleder meg til å følge dine utendørsprosjekter fremover. klem fra fru Strøm

    ReplyDelete
  2. Når sagflisa siger ned på øynene er eneste midlet for å få den bort igjen noen timer i horisontalen. Men - når livet er travelt er det iallfall ikke kjedelig!

    ReplyDelete
  3. god morgen.
    travel dame du,
    utrolig energi du har,
    så mye på engang,
    flink du er.
    ønsker deg en nydelig dag med masse kunder,
    litt langt å dra for meg,men skulle gjerne..
    klem fra sylvia

    ReplyDelete
  4. Godt at ikke alle dager er like fulle av avtaler og gjøremål.
    Håper natten proppet deg med ny energi,og at dagen i dag går enklere.
    Men det er jo litt godt når det
    stormer litt i svigene,bare ddet ikke er hver dag.

    Ønsker deg en flott og krativ dag

    ReplyDelete
  5. Gleder meg til å se utviklingen din i hagen din i år! Synes den har blitt fantastisk allerede :-)

    ReplyDelete
  6. Hihi, høres meget travelt ut hos deg..Men likevel mye høres det kjempe gøy ut..Sirkus er jo topp for ungene. Og imponert over all energien din, for det er mye av den,hihi..Ha en flott adg videre, og kos dere på sirkus, klems...

    ReplyDelete
  7. Ikke lett å rekke alt bestandig :)
    Så gøy å høre at du har mange kunder !!

    Har du butikk i hagen du å eller??

    ReplyDelete
  8. Ååå den var fint den blomster urna med netting eller den, selger du de ?? koster de??

    ReplyDelete
  9. Ja, her går det unna skjønner jeg. Men veldig gøy å lese at det går bra med din butikk og at kundene kommer! Lykke til videre, Nina!

    Hilsen Liv

    ReplyDelete
  10. A sukk, den skodden vil jeg og ha. Nydelig...
    Ha en fin dag.

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)