Friday, October 3, 2008

Det er helg....!

Fikk denne koselige awarden av Lone i går, angivelig fordi jeg er en sterkt savnet nabo. Dermed kunne jeg fint sendt den tilbake, for det er hun også!
Lone er nemlig en venninne som stiller opp mer enn 100%, og til dags dato, kan jeg ikke huske at hun noen gang har sagt nei, når jeg har spurt henne om noe!
Jeg må ærlig innrømme at jeg savner henne 10 ganger mer enn mitt gamle hus og hage!! De som kjenner meg, vet hvor mye hjemmet mitt betydde for meg, men jeg har fått meg ett nytt hjem, (jobber iallefall med saken) men jeg har ikke fått meg en ny Lone!

På bursdagen min fikk jeg bla. disse søte telysestakene som jeg ønsket meg fra butikken hennes.

Siden jeg ikke har elektrisitet på soverommet, og heller ikke stue enda, får de stå her. Passer jo så godt inn, også!

Det var pga manglende strøm, helt mørkt da jeg tok dette bildet, og etterpå ser jeg hvor skjevt lysestakene står! Enkelte ting bare plasseres riktig! ;)

Sender awarden videre til Lene som jeg ble kjent med gjennom Hagegal, og omsider har fått seg egen blogg! Lene har en utrolig flott hage, -det fikk jeg se på Hagegal, og nå får jeg se hvor flott huset hennes er også! :))

Ønsker alle en riktig god helg, og meg selv ett nytt stuegulv!

8 comments:

  1. Grattis med award.!
    Koselige telys, de var søte.

    Moro å følge med på oppussingen. Blir nok bra dette!!

    ReplyDelete
  2. Så søt du er Nina, det var jo utrolig koselig da!

    ReplyDelete
  3. Hei
    Må bare si at nå ble jeg rørt. For du og dine er også sterkt savnet.
    Så nå sitter jeg her med tårer i øynene og savner dere alle bare enda mer.

    Ha en flott helg

    ReplyDelete
  4. Ja vennskapet til Lone er virkelig verdt å ta vare på,og hun er jo "bare" 3 timer unna.

    Det blir vel riving av gammelt gulv i morgen, det skal gå fort etter det John sier.

    Blir ikke med ,men vi snakkes!

    ReplyDelete
  5. De telysestakene er fine.. jeg fikk en slik på bursdagen min i går faktisk.
    Ha ei god helg! :)

    ReplyDelete
  6. He jeg lider fortsatt av pc mangel, men har sneket meg til en liten tur på nettet mens Mareno spiller kort sammen Ragnhild og Runar.
    Blir spennende i helgen da når stue gulvet blir fjernet ,rommet til Nathalie ble kjempefint og gangen på godvei :-) du får si i fra når det nærmer seg tapetisering!!!

    ReplyDelete
  7. Gratulere :) Koslig!!
    Helga kom og gjekk.. glad for det siden det har vert i veldig travel arbeidshelg for min del. Ha ein fortreffelig kveld :)

    Godklem :)

    ReplyDelete
  8. Skal si du har nok å henge fingrene i for tiden, men fint blir det. Ingen tvil om det!!

    Ønsker deg ei fin helg!

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)