Sunday, October 26, 2008

Nathalies nye benk

Vips, så var enda en uke gått uten at vi har fått gjort noe vesentlig her i Paradiset.
Tiden flyr avsted når man er i full jobb og har 3 unger som skal følges opp, så det blir ikke mye tid til oppussing lenger....
Trøster meg med at vi har trolig varmepumpe i boks snart da, noe som har stått på timeplanen lenge.
Vi var nemlig på "Gjør din bolig bedre"-messa på fredag, og gjorde en avtale med ikke mindre enn to selgere for den samme varmepumpa! ;) Så får vi se hvem som kommer med det beste tilbudet.
Den vi har sett oss ut, heter Art Cool, og er fra LG. Det utskiftbare dekselet er av speil, men jeg vurderer sterk å tapetsere det, jeg da...

Ellers så har vi fått byttet benken til Nathalie, siden den vi fikk var knust.
Nå har hun ganske mange kurver å putte stæsjet sitt i, samt sitteplass til vennebesøk.
Har ikke funnet ut hva vi skal henge over benken enda, men det blir enten ett bilde eller en hylle.
Nathalie fikk også matchende kurver i min gamle rottingreol. Jeg hadde denne på rommet mitt da jeg var 15 år, men det er fremdeles fult brukbar.
Kurvkommoden er fremdeles ikke malt. Grunnen er enkel: det er sinnsykt mye arbeid, så jeg kommer nok til å spraye mye av den! Ellers må jeg takke for utrolig flott tilbakemelding på kjøkkenet mitt, noe som varmer stort i dette renoverings-kaoset. Så håper jeg at jeg får anledning til å blogge mer denne uken. Grunnen til sporadisk blogging er først og fremst at det er altfor kaldt å sitte oppe på "kontoret" vårt å blogge (mangler både strøm og ovn der oppe) og den bærbare PC'n bruker Andreas på sitt nettsted. (tyvlåner den innimellom da)
Må kjøpes denne uken:
Og en til Nathalies rom.
Kvistlakk til perlestaffen på stua
Pakning til bakdøra (brrr...)
Plast til stua.
Ønsker meg en Andreas til, som kan jobbe på dagtid når vi er på jobb og ha middagen ferdig når vi kommer hjem.....
I kveld ignorere vi listverk, gulv og glava, og koser oss med Varg Veum: Begravede Hunder. (dvd)
Ha en flott uke allesammen!
Klem fra Nina

9 comments:

  1. Nei, der tok du jammen idèen fra meg gitt...hehe. Jeg hadde også tenkt å ha en sånn benk på rommet til Martinus. Har vurdert frem og tilbake om jeg skal lage den eller kjøpe ferdig. Jeg har sett de har noe lignende på Jysk, men jeg er ikke helt sikker på om jeg vil kjøpe den der. Men flott ble det ihvertfall Nina, tror du og jeg har ganske lik smak gitt.

    ReplyDelete
  2. Kjempekjekk benk og så lurt med de kurvene til oppbevarin under. Holder også på med planlegging av storebrors rom, jeg tar den ideen med meg jeg ;)

    Klem Frk Mille

    ReplyDelete
  3. Hei, så flott det har blitt på rommet til Nathalie, benken er kjempesmart.

    Vi snakkes!

    ReplyDelete
  4. Vi dro hjem før det var fotografering på sykehuset så vi må sende inn bilde selv ;0)
    Koser oss masse men det er ganske travelt, tenker på deg som har tvillinger, må ha vært travle dager for deg også. Men det er supert da.

    Rommet til Nathalie er kjempefint, kjekk den benken.

    Kan ikke jeg få vite hvor du kjøpte det ovale speilet ditt, har tittet litt rundt, men ikke funnet noen jeg liker.
    Kjipt å pusse tenner uten speil, sminke hva er det? hehe..

    Stor klem fra meg

    ReplyDelete
  5. Du har fått til et kjempekoselig rom til Nathalie .Kunne tenkt meg å fått låne deg en helg og fiksa litt på rommene til min 5 gutter hi hi....men får nøye meg med å lese bloggen din å få mange fine tips.

    ReplyDelete
  6. Kjempefint Nina!!
    Skal si dere får ting gjort!
    Ha en nydelig uke!

    ReplyDelete
  7. Så fint rommet ble da:)Benken var smart og fin..Hadde en slik kurvreol da jeg var femten jeg å,i tre størrelser :)Satt å mimra litt om pikerommet mitt nå :))
    Ha en fortsatt fin kveld
    Siw

    ReplyDelete
  8. Høres virkelig ut som om dere har nok å henge fingrene i :)

    Den benken er sååå fin - hadde jeg bare hatt plass i gangen min :)

    Kose dere med varg veum - har sett alle filmene - syntes de fleste var knallbra :)

    ReplyDelete
  9. Hei! Skjære brettene er kommet!
    Ha en fin dag Nina;0)

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)