Friday, November 20, 2009

Jeg er avslørt!!

En skikkelig bloggete gang! ;)

En må jo avsløre at kaoset regjerer inne i mellom også....
Fikk omsider varene mine fra Jeanne d'Ark Living i dag, etter at de hadde brukt 5 dager fra Oslo opp hit. Rekord!

Sånn ser det altså ut i gangen min når jeg får varer.....

Jeg prøver iherdig på å få Leon mer opptatt av pynt og dill enn det faren er! ;)
Og det var ingen protester, så han koste seg nok like mye som meg!

Denne gangen bestilte jeg endel emalje og noe av de nye tingene i svart.
Jeg syns svarte detaljer i ett hvitt rom er utrolig stilig, og disse tingene er akkurat passe grove og "slitte".

Jernfrisen var utrolig stilig, og jeg vil henge en over vinduet i butikken.

Da jeg sprang rundt med denne på kjøkkenet mitt, for å prøve å finne plass til den, kom det tørt fra samboeren: "Det der med å starte butikk er bare en unnskyldning for å skaffe deg mer stæsj!"
*&%#¤!
Jeg er avslørt!
Denne madonnaen syns jeg er innmari skjønn....
Så den har flyttet inn i entreen min....

Sandkakeformer med prismepynt fra julekolleksjonen til Jeanne d'Ark.
Denne rammen er en av nyhetene til JDL.
Franske sodaflasker, eller sifoner som de også kalles. Også kjempefin å pynte i hagen med... (feil årstid, du hagegale!)
Den kreative delen i meg, bestilte disse etter å ha vært på shopping i Molde. Blondene der var nemlig grisedyre....
Har også fått i flere potetsekk-puter, etter å ha blitt tom før åpning! ;)

Nå ser jeg frem til en innholdsrik helg med loppis, bursdag, tapetsering og flislegging! Gleder meg!

Ønsker alle som ikke har andre fornuftige ting gjøre enn å lese bloggen min, en riktig fortreffelig helg!!

:)

16 comments:

  1. så utrolig my fint du har fått inn Nina :) har ei tante i Molde, når jeg skal til henne neste gang - kommer jeg innom butikken din :) de sodaflaskene var råkule og er på min ønskeliste!

    ha ei superduper helg!!!

    klem :)

    ReplyDelete
  2. ...Og jeg digger gangen din!;-)
    Hærlig å pakke ut varer.
    Vi blir som barn i godtebutikken da.
    Og det har nok blitt med ganske mye hjem hit fra butikken også ;-)
    Klem

    ReplyDelete
  3. Ååå, så mye fint!! Jeg tror mannen min skal være meget glad for at jeg ikke har egen butikk, hehe....

    God helg!

    ReplyDelete
  4. Så masse fint du får til butikken din Nina. Dei putene der va bare knalltøffe! Dei sku eg hatt på benken i gangen min.. når den ein gong blir ferdig..hmm.. ev så kunne eg jo prøvd å sy meg ei sjøl.. av ein striesekk eg har liggande..

    Kos dåke masse i helga!
    Helsing fra
    HusmorDronninga - Kjersti

    ReplyDelete
  5. Du verden, du har fått masse fint. Må da være vanskelig å la være å ta det inn hos deg selv.
    Huff ja skulle bodd litt nærmere Molde, så skulle jeg tatt en tur.
    God helg til deg fra meg<3

    ReplyDelete
  6. De franske flaskene er kjempelekre, jeg kjøpte en selv i høst og fargen var i litt turkisnyanse, flott-flott-flott. Og Madonnaen din var også søt og alt det andre også forresten. Tror jeg hadde fått store problemer med å ikke ta alt selv jeg og jeg tror samboen din har ganske rett i det han sier..hihi.

    ReplyDelete
  7. synes det første bildet der var helt fortreffelig. Det går jo ikke ann å se at det er noe feil med en gang som har en så søt baby midt i seg :D

    god helg!

    ReplyDelete
  8. Mye fint her hos deg Nina! Vi har mye av det samme og samme gode smak! Hehe!
    Gleder meg til å besøke deg og bloggtreffet!

    ReplyDelete
  9. Så artig å se at det dukker opp nye, "lokale" blogger og butikker:) Kommer gjerne innom butikken når du har fått den i gang!! Når åpner den? Mange hilsner fra Ingeborg

    ReplyDelete
  10. Haha, blei du ikkje avslørt av mannen før i dag...? Masse fint igjen. Spørs om eg skulle hatt litt blonder...Lykke til med innspurten!

    ReplyDelete
  11. Så masse lekekrt du har fått inn i butikken, kan tenke meg det blir mye stæsj til deg selv også da ja, hihi... øsnker deg ei nydelig helg:) klem fra Monica

    ReplyDelete
  12. Hei på deg.
    Så masse flotte varer da,heldig du.;o)
    Hvor mye tar du får de putetrekka og de sodaflaskene da? Jeg vil gjerne kjøpe de,men bor litt langt unna da. hehe

    Jeg har lenge hatt den "mørke" stilen hjemme nå,altså vegger og tak lyst,men alle møblene er mørke og tunge. Glir mer og mer over på den lyse stilen nå ser jeg.Er jo så fint. Men jeg kan jo ikke akkurat kaste ut alle disse dyre møblene mine.Så tenkte jammen meg pusse opp hele kjellern å så kan jeg å prøve å følge stilen litt mere der. Men kommer nok til og blande litt lyst sammen med det mørke mitt oppe å da. :o) Nå er jeg snart ferdig å det blir så bra.
    Klem Simone :o)

    ReplyDelete
  13. Hei Nina!
    Har du flere av den madonnaen, var akkurat en sånn en jeg ønsket meg!

    Lena

    ReplyDelete
  14. Skjønner godt at Leon er blid når det foregår så mye spennende pakkeåpning rundt han;)

    Jeg sikler på en sånn madonnafigur, men er de fryktelig dyre, og hvor store er de?

    Ha en fin helg:)

    ReplyDelete
  15. :) Heldig blir den jenta som får Leon - ferdig interiør oppdratt!
    Så masse flotte ting til butikken :) skjønner du og jentene koser dere.'Ha en flott helg!
    Mumseklem fra meg!

    ReplyDelete
  16. Halloen superwoman :=)

    Ja du sitter ikke å stirrer i taket akkurat hihi.
    Må le da jeg leste hva samboeren din sa, for jeg gikk i akkurat den fella. Trålet loppis på loppis og kjøpte inn masse jeg hadde tenkt å selge, men sitter her i ett overmøblert hjem istedet, hihi.

    Ønsker deg og dine en harmonisk søndag, ikke slit deg helt ut nå da :)

    Klem Line

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)