Tuesday, May 21, 2013

Min pinse.....

Mye har skjedd hjemme hos oss i pinsa. 
Så mye at jeg ikke har orket å åpne Mac'en min når jeg har kommet inn irundt midnatt. 
Her er en liten smakebit, resten kommer i morgen :)
 Leon og Nathalie kjører gravemaskin......
 Temperaturen gir oss regelrett solstikk, og med manglende solkrem gav det nye resultat....(!)
I gang med nytt prosjekt, og nede på parkeringen ligger det både singel og stein!
Alle måltid er inntatt ute, og vi har hatt verdens koseligste frokoster på verandaen. 
Nå må jeg hvile kroppen min, så får jeg ta opp kampen på å sortere bilder i morgen!

3 comments:

  1. Witaj! W jakim Ty pięknym miejscu mieszkasz!!!!!Leon i Nathalie w koparce - śliczne zdjęcie!!!Serdecznie pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. Kjempe herlige bilder! :)
    Drømmehage da! :) Hadde ikke gjort noe å hatt den! ;)

    Her på Vestlandet har det ogås vært helt nydelig vær, så her har vi kost oss på vikinggården med grilling! :)

    Ha ei flott uke! :))

    Klem Evy

    ReplyDelete
  3. Du har en av de flotteste hager jeg vet om, Nina :)

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)