Monday, August 25, 2014

Bilder fra interiørmessa!

Dette blogginnlegget skulle jeg lage i går, men det var nå bare slik at i steden for å lande i Molde, tok vi en pen u-sving over byen og fløy tilbake til Oslo....
Flyet ble nemlig truffet av lynet i den ene vingen, og måtte på sjekk, og i Molde var det ikke flymekanikere på en søndag.
2,5 timer senere ble det derfor film og skulder-senking hjemme i Paradiset 3.
Bildene er fra messa


Vi fant mange godbiter, og noen har allerede kommet i nettbutikken, slik som denne puten: 
 Du finner den i nettbutikken HER!

 Disse lyktene fant jeg på ett show-room utenfor messa, men glemte å spørre når de kommer inn, dessverre....

Stolene kan skaffes!


Disse stakene kommer i nettbutikken om få uker!
Jeg plukket de ut som mine favoritter denne helgen,
 Putene her kommer i to farger, + løpere i samme.
 Denne taklampa har også kommet, og du finner den i nettbutikken HER
 Denne flotte champagne-kjøper/blomsterpotten finner du snart i nettbutikken også.
-Foreløbig finner du den i butikken, men jeg lover å legge den på nettet i kveld!
 Så ingen hviledag etter en hektisk messe!
Her må det jobbes om man skal ha til smør på kaka!!

No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)