Sunday, August 17, 2014

-LITT misunnelig......!!!

I dag har jeg sendt avgårde eldstedatteren på internatskole.
Litt skummelt for mamma, men hun er i grunnen ganske tøff.

Rommet på internatet er helt OK, men ikke akkurat bloggemateriale, derfor har jeg vært og knipset noen bilder av Martines nye seng oppe hos min venninne.
Bestefar Terje har laget denne til henne, og jeg er ikke misunnelig i det hele tatt! *Gjeiper*
 Jeg syns nå det er på tide at Terje begynner å lære seg å brodere korssting, eller noe, og slutte å lage så mye fine møbler......
(Om du ikke har fått med deg det tidligere så har han laget vugge, seng til Sondre, gardinbrett og mønedekor!)
 Nå skal jeg sjekke mobilen min for nye meldinger fra min utflyttede datter, -og prøve å sove i natt!

3 comments:

  1. wooooooow, was für ein königliches bett!!!!! darin möchte ich auch gern einmal schlafen!!! alles liebe von angie

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)