Thursday, August 21, 2014

Tradisjon tro....

 Klokken nærmer seg midnatt, og det er vel da på tide å begynne å pakke til i morgen tidlig.
Jeg har det nærmest som tradisjon å begynne å pakke etter klokke tolv når jeg skal på messe, fordi det alltid er så mye å ordne først....
 Før jeg dro hjem fra jobb, måtte jeg ta bilder og mål av alle disse produktene, i tilfelle noen ønsket at vi skulle selge de på nett. Nå er jeg den oppfatningen at dette vil selge MYE bedre "live" da en ikke klarer å kjenne hvor tunge og massive produktene fakisk er, på ett bilde på nettet, så vi får se....
 Vakkert er det iallefall, så jeg kjenner lysten etter å pusse opp badet TVERT!
Ungene er omtrent 3 millimeter fra å melde  oss på "Norges Styggeste Rom", men jeg tror jeg aldri kan bli tilfreds med noe jeg ikke får bestemme helt selv, så det går nok ikke.
Det fine med ett fantastisk stygt bad, er at det liksom tar oppmerksomheten bort fra morratrynet.....
 Aviator-clock, -passer font for hun som skal ut å fly i morgen tidlig.  Gleder meg stort til interiør-messa denne gangen, for det er visst endel nye utstillere i år.
 Kom på at jeg har en skjorte å stryke...
-ikke akkurat det jeg liker best, men er så glad i skjorter!
 Da blir det messe om noen timer!


No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)