Monday, June 27, 2016

Lykken er å ha en hage....

Der en kan dyrke sin lidenskap, kreativitet og galskap. 
 En krydrer sanseinntrykkene, både synet, luktesansen, hørselen, og ikke minst følelsen av å ha noe levende rundt seg. Om dette høres for klisjé ut, kan jeg legge til at jeg også har gått ned flere kilo, for kroppen reagerer anneledes ute enn når den er limt fast i sofaen inne.
 Mange, inkludert meg forbinder gjerne sofa med en bolle med noe godt, kan kanskje litt sukkerholdig drikke.
I hagen trenger du ikke dette, der har du nok av føde på andre måter. Livsglede!
 Jeg syns jeg er innmari heldig....
-Selv om det slenger litt rot og leker her og der....
 Det er jo viktig å skape si egen lykke!
-Ikke forvent at den kommer løpende etter deg.....


4 comments:

  1. Den er så lekker hagen din Nina :-) Tar du imot hagelag på hagevandring? Sykkylven hagelag til hausten feks? :-) Vi tar med litt å bite i, kaffe og pappbeger. Jobben din blir å vise oss rundt, og så eg jo endelig treffe deg også etter at vi har vore venner på facebook i nokre år :-)
    (eg må sjølvsagt ta det opp i styret først, skal ha møte torsdag)
    Kristin

    ReplyDelete
  2. Jo, det er deilig med hage. Man kan stulle der i timesvis uten å tenke på annet enn å gjøre sitt beste for at plantene skal trives. Dessuten kan man få mye sunn og god mat fra hagen som hjelper til å holde vekta stabil. Kos deg i hagen din. Den ser riktig frodig og fin ut. Rita

    ReplyDelete
  3. Seeing the pictures I have no doubt that you live in paradise. What is wonderful shape and color creepers.
    A wonderful summer, I wish!
    Regards, Mia

    ReplyDelete
  4. Jeg simpelthen elsker hagen din!
    Alt det flotte bladverket satt sammen i flott harmoni!
    Jeg holder på å utvide hagen,så hagen faktisk blir dobbelt så stor som den er nå,å det kribler når jeg ser andre inspirerende hager slik som din:)
    Mange ideer som plopper opp,hehe,men sånn er det vel å være hagegal;)

    Ønsker deg fiiiine sommerdager!
    Klem Caroline

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)