Tuesday, July 5, 2016

Pusse opp, og bytte ut, -og alle planene.....

 Av og til tenker jeg at jeg må være verdens kjedeligste interiørbutikk-eier som har det likedan på kjøkkenet som for 8 måneder siden.
På 8 måneder klarer andre å bytte tapet 3 ganger, skifte møbler 2 ganger, -samt male de på nytt, bytte bil to ganger, skifte mann og i tillegg gi ut kokebok, mens man bestiller take-away!

Alt jeg har klart å gjøre er å bytte ut kjøkkenbordet til ett som er så lik det gamle at en ikke ser forskjell. Jeg var også hos frisøren for 3 måneder siden, men ingen så forkjellen da heller, så jeg tror jeg slutter med det. Jeg spiser også det samme til frokost hver dag, -knekkebrød med brie og chilisyltetøy, og ligget med akkurat samme mann i over 10 år. Jeg har ikke en gang nytt kjæledyr, og definitivt ikke ny bil.
 Ja, jeg tror jeg bruker akkurat like lang tid på å legge planer som andre bruker på å bygge ett helt hus. Jeg har i ca 2 år planlagt at jeg skal slipe benkeplatenen mine og beise de i en mer drivved-farge. Kjøkkebordet må jeg også pusse og beise, men hvor lang tid det skal ta da, -siden jeg kjøpte bordet i forrige måned, og bruker opp til 2 år på planlegging....
Det er mulig barna flytter hjemmefra før det skjer, eller at jeg går av med pensjon. DA har jeg sikkert tid også!
Mine dager er jo slik at man står opp, drar på jobb, kommer hjem, og lager middag, -for man kan ikke spise take-away hver dag med 3 barn! Så er det litt mer jobb, og kanskje lekser om det ikke er ferie, og så er det enten trening eller man prøver å finne på noe med ungene, eller man må klippe plena. Vips så er det tid for kveldsmat, og leggetid, og så ser min kjære på tv mens jeg jobber enda mer. Etterpå er det senga for oss også.
-Når skal jeg da gjøre noe annet enn å planlegge??

Nei, jeg INNSER at jeg er en forferdelig kjedelig person, så kanskje jeg skal planlegge å forandre meg...? ;)


No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)