Monday, May 17, 2010

17 mai?

17 mai, hva er det'a?

Det, Leon, er den dagen i året hvor barna får spise så mye is og kake som de bare makter!
Is?
Hmmmm.....
Må prøves!

Ååååh, dette kan jeg like...
Ja, dette var saker.

Blir jo helt kald i munnen, gitt!

Nei, bare ikke prøv å ta den fra meg!
Min is!
Leon liker!
17 mai er ikke så værst!
Leons første 17 mai ble en knall-suksess!
Været var ikke til å skryte av med 10,5 grader og litt yr inne i mellom, men Leon syns ikke det gjor noe.
Prinsesse-mafiaen poserer villig i sine arvede bunader. Greit å være litt forskjellig også syns de, men sier selv at de matcher! ;)
Grilling med hele familien inkludert foreldre, søsken og svigermor. 12 til bords, da lillesøster Mona manglet. Men koselig var det alikevel!
Nå venter en ny uke og nye muligeter. Har fri på fredag denne uken, så da er det hage og butikk som står på hovedagendaen. Nye varer ventes også denne uken.

11 comments:

  1. :) Så artige bilder da gitt av en fornøyd liten tøffing og søte bunadprinsesser,en fryd å se.:))

    ReplyDelete
  2. Hei Nina, og gratulerer med veloverstått 17. mai feiring ♥ For noen fantastiske bilder av Leon, aldeles skjønn… Is er godt, både for store og små ;o) Nydelige bilder av Prinsesse-mafiaen i bunadene også ♥ Koselig å samle familien i slike anledninger, hørtes ut som dere har hatt en kjempeflott dag. Ønsker deg en fin uke som kommer. Klem fra Mette

    ReplyDelete
  3. Herlige bilder av både Leon og Prinsessene.

    ReplyDelete
  4. Flotte bilder av barna dine .-) ser ut som noen var forøyd med 17 mai feiring. Ha en fin dag
    Klem Anita

    ReplyDelete
  5. Hei Nina !!
    Tillykke med overstått nasjonaldags feiring ;)
    Skjønne lille Leon, sååå nydelig, ungene er bare så herlige når de får smake det for første gang :D
    Prinsesse-mafiaen var også kjempefine !!
    Ha en flott dag i Paradiset, Nina !!!

    Klem fra Maren.

    ReplyDelete
  6. Hehe:)Sååå søt lisje Leon♥
    Vår lisje Olav har og oppdaga is;)
    Naaam♥
    Kjempe enig med prinsessene...Heilt perfekt i samen;)
    Ser ut som dokke har hatt ei herleg god 17.mai feiring♥

    God ny veke:)
    Klem frå Astrid:)

    ReplyDelete
  7. En gull-god gjeng ja...
    Klem Ann<3

    ReplyDelete
  8. Hehe så søt han er da. Kan tenke meg is var saker ja. ;o)

    Sender deg en mld med de tinga jeg skal ha etterpå jeg berta. Så slipper jeg å ta plass i kjellern din. :o)

    Ha en knall dag.

    Klem Simone :o)

    ReplyDelete
  9. Aå nusselig liten gutt som storkoser seg med is! Nam nam, nå fikk jeg også jammen lyst på is på morgenkvisten :)
    Vakre jenter i bunader også!! :)

    ReplyDelete
  10. Artige bilder og så bra han ble frisk igjen til nasjonaldagen og isspising !
    Ser du holder åpent på fredag....får se om jeg ikke kommer meg av gårde til deg da....ble ikke med meg forrige uke.
    Ha en fin uke.

    ReplyDelete
  11. å, herlig liten leon!
    det er så godt å se at småttisene koser seg :)
    klem fra barbro

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)