Sunday, May 23, 2010

Vrooooom!

Nina har ikke jobbet seg ihjel enda, for hun tar seg også tid til å kose seg med familien.
Gårsdagens film "It's Complicated" var så bra at jeg ikke hadde lyst å blogge mens jeg så den! ;)
Film for oss som er tørr bak ørene!
Lovte å vise en av butikkens fine liftgardiner, og utnyttet Nathalie som oppheng! (finnes i flere bredder)
Bare for å trøste dere som tror at hagen min er flott og feilfri:

Vi har mange prosjekter på gang, og nå har jeg nøyaktig 40 minutt til å komme meg på jobb!
(og bruker 35 på å kjøre....)
Ha en flott søndag, så blogges vi i morgen! (da har jeg fri, og skal være HJEMMME!)

9 comments:

  1. Du er jammen en "reser" på det meste! Hagen blir nok like fin der, som den andre sider er. Ska bli spennende å følge med. Ha en fin dag.

    ReplyDelete
  2. nydelig liftgardin! kanskje jeg skulle hatt noe sånt på kjøkkenet mitt...foreløpig er vinduet gardinfritt for å slippe inn mest mulig lys! me får sjå ;)
    ha en fin søndag!
    klem fra Barbro

    ReplyDelete
  3. He, he
    Vi så faktisk også den filmen i går!!!
    Den var veldig bra.

    Lekker gardin du.

    Her har naboen hatt fest i partytelt t kl 7... så her er vi slapp i dag, pga manko på søvn.
    Men sånn er det , -hver sin gang. Tenker at neste år har vi 20 års bryllupsdag og vi kanskje skal ha partytelt m.m......

    Kos deg på jobb
    Klem

    PS! Godt å se hagen din ikke er helt perfekt ...
    ;-)

    ReplyDelete
  4. Hei og takk for sist !
    Ja, du har sannelig nok å henge fingran i om dagen,
    men fint blir det nok !
    Var så heldig å få en titt i hagen din på årets hittil fineste dag og et virkelig flott anlegg har du fått til så langt !
    Ellers har jeg allerede laget et par innlegg om tinga jeg handlet hos deg....ta en titt.
    Blir nok flere turer til Paradiset , ja !
    Tuddiluu !!

    ReplyDelete
  5. lovely! best wishes and a very happy time. ;0)

    ReplyDelete
  6. Hei hei. Kjempe fine gardiner, hvor finner jeg str og priser hen :O)

    ReplyDelete
  7. Kjempe fine gardiner. Hvor finner jeg str og priser på de hen, fant ikke butikken din i farta :O)

    ReplyDelete
  8. Så mye fint du har i den butikken din! Tror jeg må ta meg en tur en gang vi skal på hytta...

    ReplyDelete
  9. Flotte gardiner! Hvilken str og pris er det på de?

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)