Sunday, December 15, 2013

Det var en gang....

I Paradiset 3 snegler juleforbredelsene seg fremover, og selv om gavelisten enda er serdeles kort, kan jeg krysse av for å få opp treet da, selv om jeg fremdeles ikke syns det har nok pynt!  
 Ingen kan si noe annet enn at jeg har nyvasket matte i gangen, da den fremdeles er ganske krøllete.
 Jeg skulle lage juledekorasjoner i dag, men oasisen min var så fillete på alle dekorasjonsplatene, at jeg fikk til kun en. Duk og juledekorasjon hører til her i gangen.
PS kransen i vinduet var Andreas sin idé, etter at jeg beklaget meg over at jeg ikke visste hvor jeg skulle ha den hen, fordi vi ikke har stikkontakter i den eldre delen av gangen enda. (Har jo fått taklys nå, etter 5 år, så jeg kan vel ikke klage!)
 Ellers så har jeg bakt negerboller(!) med vaniljefyll, hatet steikovnen min, brent meg, og hatet den enda mer. I tillegg har jeg dusjet i kaldt vann i helgen, -så jeg har en altfor varm steikovn, og en varmtvannstank som ikke er helt smell, så jeg ønsker meg aller mest penger til jul. Penger og varme sokker, samt en dusjsåpe som lukter godt, for vi har trolig nisser her som stikker av med dusjsåpene mine!!
Nå er det en ny episode med Nikita her, før jeg legger meg på lading til en ny, hektisk arbeidsuke!
So long!


3 comments:

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)