Wednesday, December 18, 2013

Vennligst forstå....

At jeg er bare ett menneske, og klarere ikke mer enn hva mine to armer og to ben greier å utrette på en dag. 
Ellers går det bra, men en kloning hadde vært å forakte nå.....

At du er ute i siste liten med julegavene, eller vil ha en ting vi er utsolgt for, så er det faktisk ikke min feil. Jeg er heller ikke ferdig med gavene, for jobben kommer først. Alltid først....
MEN en ting er helt sikkert!
Jul blir det lell! ;)
Så her er litt julestemning til dere!
Nisse 1 er håndlaget av en eller annen på Inderøya. Nisse 2 fikk jeg av bestemor da jeg var ca 4 år, men mamma har strikket nye klær til den, da de andre er leket i frahverandre. Skiskoene brukte mamma da hun var liten, og reven har jeg arvet at bestemor til Andreas, og det er mulig den er skutt av noen i familien Kleve.


1 comment:

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)