Thursday, January 9, 2014

From Hell to Heaven.....

 Er du virkelig klar over hvor ubeskrivelig deilig det er å være våken og puste uten smerter??

Jeg har hatt noen dager som jeg pent hadde greid meg uten, og sitter nå og spekulerer på hvordan jeg nå skal rense leveren min for de 3 pakkene med Paracet jeg har spist de siste dagene. Bihulebetennelse i slem utgave er aldeles ikke noe å spøke med, og jeg innser at jeg IKKE er så veldig tøff når det gjelder smerter. Truet med å skyte meg flere ganger, men nå er vel alt jeg jeg hadde klart å oppdrive en hjemmelaget sprettert, eller noe i den dur, så det ble bare med truslene. (Ja, jeg vet jeg har født 4 barn, men hva tror dere Epidural er oppfunnet for da??)

Sånn har jeg hengt de siste 4 dagene, -over en bolle med kokende vann. Får vel ikke kviser denne uken, for å si det sånn....(!)
I kveld opplevde jeg derimot ett øyeblikk uten smerter, og da jeg reiste meg for å hente min elskede Serrano-skinke og vellagrede Cheddar, begynte Revenge på tv'n igjen etter en evighets pause. Med litt Pepsi i glasset da, så var jeg virkelig i himmelen i en stund.
Nå begynner virkningen av Paraceten å avta litt, så jeg kjenner at jeg har ett hode igjen. Hadde vel skulle byttt ut Pepsi med rødvin, men saken er at jeg har IKKE lyst på! (Skjønner dere hvor syk jeg ER!!!)
Uansett, er jeg virkelig på bedringens vei nå da, på antibiotica-kur og det hele, forhåpentligvis noen kilo lettere, og i grunnen innmari glad for at jeg faktisk blir bra, i motsetning til mange andre som lever med smerter her i verden.

Så der Emily hevner seg, skal jeg fortsette 2014 med smil, forståelse og godhet, og krysse alt jeg eier og har om at jeg får en positiv tilbakemelding på noe i morgen. Lover å fortelle om det senere, men tvi tvi......


1 comment:

  1. Ææsj, bihulebetennelse er sååå grusmt! hadde en heftig runde med det på denne tiden i fjor, holdt på i 3!!! uker..
    Håper du blir bedre fort fort..


    Klemmer fra Jatte!

    Ps, har en give away inne hos meg, du er ♥-velkommen til og delta :)

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)