Thursday, January 16, 2014

Ny Give-Away!!!

Vi runder snart 21 000 tilhenger på butikkens side på Facebook, -noe som både er utrolig morsomt, og gjør at vi faktisk hver måned kan ta inn mer og mer varer. Uten dere, -ingen Paradiset Interiør! ;)

For å feire dette, og dele litt av våre godbiter, lodder vi ut denne hurrycanen med strass-stener rundt kanten oppe. Den er 30cm høy og 13,5 cm i diameter.
Om du derimot ikke kan vente på trekning, kan den kjøpes HER, -men som du ser, så er vi snart utsolgt!

Det du må gjøre for å delta, er å skrive en kommentar under dette blogginnlegget, og huske å opplyse hvor mange lodd du skal ha.
-Dele bloggen min på din egen Facebook-konto = 2 lodd.
-Dele Facebook-siden til Paradiset Interiør på din Facebook, og skrive en kommentar =2 lodd
-Skrive en kommentar under bildet av premien vår på vår Facebook-side, og trykke DELT=2 lodd
-Dele linken til bloggen min på egen blogg=2 lodd.
-Dele & tagge bildet på Instagram-kontoen til paradisetinterior= 2 lodd
-Dele & tagge bildet på Instagram-kontoen til nina_i_paradiset = 2 lodd.

Tilsammen kan du da altså vinne 12 lodd.
(Håper dette var forståelig!)

Vi trekker vinneren 1. februar 2014.



58 comments:

  1. Jeg liker denne og kunne gjerne ha tenkt meg en slik.

    ReplyDelete
  2. 21 000 - du (gale) verden!!
    Kaster meg inn i feiringen og trekker meg 8 lodd!

    Hilsen HildeRoetter
    hilder69(at)gmail.com

    ReplyDelete
  3. Bardzo ładny świecznik!!!

    ReplyDelete
  4. Delt bloggen på fb siden min ;-)kommentert bilde på fb, og delt fb. siden til Paradiset Interiør, Lucky me 6 lodder det :-)

    ReplyDelete
  5. Hiv me på med 6 lodd.. krysser fingre å tær på at i vinn den :-)

    ReplyDelete
  6. Kjempefin lykt - passer perfekt her hos meg! ;-)
    Delt dette innlegget på facebook, delt bildet på facebooksiden på min egen firmaside og kommentar - blir vel 6 lodd det da.
    Ha en fin dag og en god helg!
    Klem, Marianne.

    ReplyDelete
  7. Blir med i konkurransen i å med 2 lodd :-) ;-)

    ReplyDelete
  8. Delt bildet på @nina i paradiset og @paradisetinteriør. Til sammen 4 lodd;)
    Ha en super dag!

    ReplyDelete
  9. hipp hurra og jeg trekker 6 lodd !!! junehh90@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Jeg blir med og prøver lykken :)
    Jeg trekker da 10 lodd, eneste jeg ikke har gjort er å dele på egen blogg.
    Men ellers har jeg gjort alle stegene :)
    Nydelig lykt, den er rett og slett vakker.
    Så jeg krysser fingrene og håper.

    Ønsker deg en riktig God Helg. :)
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    ReplyDelete
  11. Tar gjerne 6 lodd :) delt på face, likt på face og kommentert på face.

    Tom Kenneth Green
    tomkgreen@hotmail.com

    ReplyDelete
  12. Jeg vil gjerne delta! Liker og deler både dette innlegget og Facebookinnlegget. Gratulerer med fantastiske tall, og lykke til videre! :D

    6 lodd på meg! :D

    Mvh Beate Myran
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  14. Hei :-)

    Bare måååååå få lov til å være med i giveawayen, denne hurreycanen er jo bare rålekker.
    Prøver lykken med 8 stk. lodd.
    Ha en riktig GOD HELG!

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    ReplyDelete
  15. Hei, jeg er med i konkurransen :) Jeg har delt siden på facebooken min og delt og kommentert bildet :)

    ReplyDelete
  16. Ønskedrømmer....
    6 lodd håper jeg på...

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    ReplyDelete
  17. Hei! Er med på konkurransen og har gjort meg fortjent til 6 lodd :)

    ReplyDelete
  18. Ååå, så nydelig! skulle ikke hatt noe mot en sånn :)

    ReplyDelete
  19. 10 lodd
    Har delt bloggen på fb, delt facebook siden på fb, kommentert og delt under bilde, og delt og tagget bildet på begge måtene på Instragram.

    Eli Karin Aa

    ReplyDelete
  20. Helt nydelig! Jeg krysser fingrene med 6 lodd, da jeg har delt bloggen din på Facebook-siden min, delt FB-siden til Paradiset Hage & Interiør på FB-siden min samt kommentert og delt bildet av premien på FB :-)

    https://www.facebook.com/kathrine.husby.5

    ReplyDelete
  21. Da har eg kommentert bildet og delt siden på facebook , så er med i trekning :)

    ReplyDelete
  22. Bare 6 lodd denne gangen. Krysser fingre og tær:)

    ReplyDelete
  23. 6 lodd og krysser fingre :-)

    ReplyDelete
  24. Satser på at 2 lodd holder denne gang jeg :)
    Så utrolig deilig ut med ullsokker og fyr på peisen (for ikke snakke om vinglasset), hehe

    ReplyDelete
  25. Henger meg på med 8 lodd, denne er virkelig superlekker :-)

    ReplyDelete
  26. Vil gjerne være med på feiringen.
    Trekker 6 lykkelodd :)

    Mvh Anita Kval
    kvalheimsjenta@gmail.com

    ReplyDelete
  27. Trekker 4 lodd, tror jeg :)
    Har delt på fb og kommentert og delt statusen :D

    Mvh nora_hansen11@hotmail.com

    ReplyDelete
  28. Hvis jeg ikke telte helt feil så blir det tolv lodd på meg.....følger deg her i bloggland,facebook og instagram og har skrevet og delt på instagram og facebook osv.Super nydelig og ønsker meg masse.Hadde passet rett inn i mitt hvite hjem.

    Klem Fra Eva Helen

    ReplyDelete
  29. Blir gjerne med på trekning av denne lekre lykten og hiver inn 8 lodd og krysser fingre :-)

    Mvh
    Elisabeth
    elis_112@hotmail.com

    ReplyDelete
  30. Jeg syns gaven din er så utruli flott,
    og ville passa perfekt i mitt kule slott!
    Jeg digger å pynte huset med bling,
    og denne ville blitt min dyrebare ting:)

    Digger og deler siden med glede,
    slik at alle mine venner kan se det:)))
    Drømmer om denne store ære,
    og ønsker dere et nydelig januarvær:)

    6 hærlige lodd flyr min vei:))

    Mvh
    Merete Svartis Ludviksen
    merete1974@hotmail.com

    ReplyDelete
  31. Hei
    Har jeg gjort rett har jeg 4 lodd. Delt OG kommentert på min FBside :-)
    Har ikke blogg eller noen andre "fancy" ting ;-)
    Tvi tvi håper jeg vinner :-)

    ReplyDelete
  32. OOOOPS :-)
    Glemte email adressen min. HVIS jeg skulle være så heldig da ;-) hihi
    ramonaindal@gmail.com

    ReplyDelete
  33. Prøver lykken med 6 lodd :)Deler, liker og kommenterer
    Ha en flott dag videre
    Hilsen fra Gro
    grokaas@gmail.com

    ReplyDelete
  34. Denne ønsker jeg meg til bursdagen min, som er rett rundt hjørnet. Trekker 10 lykkelodd og håper på litt flaks. Delt både på Facebook og Instagram, men har ikke egen blogg.

    ReplyDelete
  35. Nydelig lykt <3 Tar 6 lodd :-)
    Mvh tjbolst@online.no

    ReplyDelete
  36. 4 lodd på meg :))
    denne var super flott ! krysser fingrene for at nettopp denne flytter inn hos meg !:)

    Smil fra camilla :)

    camillaeggen@gmail.com

    ReplyDelete
  37. Hei, nydelig lykt, blir gjerne med på ei trekning på denne:-) 6 lodd på meg:-)

    ReplyDelete
  38. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  39. Den var kjempefin men sjangsen til og vinne er vel dårlig med bare 6 lodd

    ReplyDelete
  40. Denne hadde passet kjempefint til mitt nye spisebord :) Jeg tar 8 lodd.

    ReplyDelete
  41. Krysser fingrene, med 6 lodd :-) hilsen Trude

    ReplyDelete
  42. Krysser fingrene 😊
    6 lodd med mitt navn på.
    God lørdag ønskes av
    -Helle-

    ReplyDelete
  43. Kjempefin! 8 lodd på meg. :) delt på facebook, instagram osv.

    storvik@live.com

    ReplyDelete
  44. Er med på denne m 4 lodd♥

    ReplyDelete
  45. Denne lykten var nydelig.ønsker meg en sånn.slenger meg med i trekningen med 6 lodd og krysser fingrene :)

    ReplyDelete
  46. Nydelig lykt.denne kunne jeg gjerne ha tenkt meg.henger meg på med 6 lodd :) og krysser fingrene ;)

    ReplyDelete
  47. Da har eg delt og kommentert og likt. 6 lodd på meg. Ha en fin helg videre ;-)

    ReplyDelete
  48. Nydelig! Jeg er med, 10 lodd!

    camilla.hansen@getmail.no

    (Fikk ikke logget inn med meg, så da ble det med mannen sin google bruker)

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)