Tuesday, January 28, 2014

Rett i dass!!!

Da jeg kom hjem fra jobb halv sju i kveld, sa jeg til meg selv: Hvor deilig det skal blir å ha fri i morgen! Kun ta med med datter til lege kl 13.00 og innom butikken en liten tur, ellers få tid til å pakke ut av kofferten, og legge på plass de nye klærne jeg kjøpte i Oslo, og få vasket dette grisehuset.

En halvtime senere pep det inn en melding: Jeg er syk. 
Da jeg da ringte min høyre hånd for å fortelle at hun ville bli alene på jobb i morgen, fikk jeg svar av hennes kjære at hun kunne ikke svare fordi ryggen hennes hadde låst seg, og at hun slettes ikke kom på jobb denne uka.....

Ja, nå etter at jeg har racer-svart 50 personer på Facebook, og ofret alt av familieliv i 4 timer, må jeg nesten bare le. Det nytter iallefall ikke å grine, for det kommer man ingen vei med! ;)
Heldigvis får jeg litt hjelp i morgen av to som ikke har snøring på hvor noe er hen, ikke kan kassa eller betjene nettbutikken, -men jeg har da for svarten fagbrev som aktivitør, så jeg skal nok se å aktivisere de!!! ;)
 For å være helt ærlig så syns jeg faktisk av sånne utfordringer er litt spennende, for da ser man hvor langt en kan strekke seg. Jeg liker jo utfordringer!
Derfor er det ingen som skal ha ett snev av dårlig samvittighet for at de setter meg i knipe, men at de bare lar meg besvise hvor mye jeg faktisk klarer på en dag.
 Derfor kan det hende at besvaring av mailer kan ta litt tid, -iallefall på Hotmailen min, da den inneholder 500 spam etter helga som må slettes! (Ikke bruk den, dere!)
Bare for å gi meg enda en ekstra utfordring, rekner jeg med at jeg får varer i morgen, men da låner jeg mannen til venninna mi til litt bæring! ;)
Venter jo inn endel vårnyheter, og noe som gikk igjen over alt på messen i år var skjell....
 Disse er i sølv, men vi venter også inn naturfargede, samt hvite sjøstjerner. Sarte blåtoner og sandfarger er noen av fargene som er hete i år, -men vi kunne ikke dy oss for søte ROSA kaniner..... Litt påskehare til jenterommet....
 Nydelige rammer kommer inn sammen med påfyll av speilstaker. (fant ikke bilde av de nå da)
Og litt til hagen.....
Så om du er ledig, og er glad i papp.... ;)
Må vel bare finne senga og lade batteriene til i morgen. Ingen fridag denne uken, nei! ;)
You know where to find me!!! 



1 comment:

  1. Hei,
    Ja å ha sin egen butikk er utfordrende å herlig,
    Hadde selv det for noen år siden, så vet, ingen ni til fire jobb det nei, det er rett og slett en livs stil,
    Flink du er som står på med godt humør,
    Ha en knakende travel dag,
    Klem fra sylvia

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)