Sunday, January 12, 2014

Snart back in business!!

Jeg har kjøpt roser til meg selv, fordi jeg fortjener det.
Har ikke vært så syk på 7,5 år og selv om man har mye på hjertet, har jeg ikke maktet å blogge engang!
Julen har jeg heller ikke fått ryddert bort, -iallefall ikke alt. Både juletre og ene adventsstjerna er her fremdeles. 
 Det gjør meg i grunnen en smule deprimert, derfor har jeg tenkt å drukne mine tanker i en god bok og late som jeg er på ferie. (Har sjelden tid til å lese bøker ellers, uten en god unnskyldning)
Så inntil dere hører mer fra meg, så vet dere at det fremdeles er O'jul med din glede, og Robert Ludlums sfære.
 PS i morgen er det derimot slutt på å være syk, for da er det tilbake på arbeid, enten man vil eller ikke. Nå har jeg heldigvis en jobb jeg trives stort med da, så det veier bra opp for mye annet.
 Må seriøst få kommet meg på en butikk og kjøpt meg ny linse til det kameraet mitt!!! ;)
Sofaen ble ikke blogget i dag.
Lurer på hvorfor.....??
(Den har nemlig en date med vaskemaskina til uka!)
So long!



3 comments:

  1. glad for å høre at du er bedre nå :)

    ReplyDelete
  2. God bedring :) jula er ikke helt nede her heller, mye kjedeligere å rydde ned enn opp...

    ReplyDelete
  3. Så koselig du har det!
    God bedring og lykke til på jobb igjen i morgen.

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)