Monday, November 1, 2010

Bare en mandag, og Den gale går igjen!

Jeg misliker sterkt å blogge om det samme 3 innlegg på rad, men jeg sitter i ett hus som har vært i halloween-krigen, og ikke er bloggevennlig. Skal til å rydde soverom for kostymer og klær, men klokken er ikke over 12 enda, så jeg har som vanlig ikke våknet skikkelig. Nå har jeg allerede ryddet kjøkkenet og badet, bare for å oppdage at vi er tom for oppvaskmaskinstabeletter, og at badegulvet er dekket av rosablader og sand.
Rosebladene kommer frå hårpynten min på lørdag, og sanden trolig fra sist sandstorm. (?)
De eneste rommet som er presentabelt i mine øyne nå er butikken min. (bilder fra helga)
Noen er allerede vist på Facebook, men ikke alle....
Det er en grunn til at jeg ikke publiserer flere bilder av meg fra halloween-festen vi var på nede på Hotellet, mes så morbid sans for humor som det jeg har. Prøvde å etterligne disse typiske gjenferdene i fra gamle herregårder, og dette var vel det nærmeste jeg kom. Den største utfordringen var å få min sydenbrune hud hvit.....
Uhu....!
(PS bildet er tatt av naboen min Frank Roger, og vi hadde en flott fest, med mange trivelige naboer samlet)

Det er litt mindre uhyggelig i butikken min....
Og endelig har jeg fått meg skikkelig pakkedisk.
Godt å ha fått det meste på plass, men det gjenstår å rydde på lageret mitt.
Finner stadig noe nytt som ikke er fremme, som disse knaggene som har ligget i ett skap i 6 måneder....
Kreativt kaos....
Julerosene på bildet over er veldig søte, og koster bare 39,- for en stilk med flere blomster på.

Også bra utvalg av søte parfymeflakonger.
Siste CLY-glassklokken igjen og det siste av fatet under.
Sinkskjeene til kr 19,- har jeg flere av da. (ligger inne i klokken)

Nye badekar uten innhold som blir en fin gave om du kjøper to rimelige vaskekluter på Kid, en god såpe eller en duftemedaljong.
God gammeldags emalje.... (ikke mange igjen!)
Nei, jeg må vel gå en runde med støvsugeren og mate den litt.....
Kanskje det blir nye bloggebilder fra huset senere. ;)
Ha en fin uke!


14 comments:

  1. Ser at butikken din er iorden ja!! ;)) Masse fint her, synd jeg bor så langt unna..
    Ha en fin ryddedag!
    Klem

    ReplyDelete
  2. Hege Grrrønnevik01 November, 2010 13:05

    Hei Snuppa! Du er bare fabelaktig flink! (ein god ting kan ikkje seiast for ofte?!) Men du må passe på, for eg får skikkelig lyst til å komme og besøke dekan ;)

    ReplyDelete
  3. Hei! Så flink du har vært!!
    Gleder meg til å ta en tur:D Det er såååå mye her som jeg ønsker meg ;-)
    Ønsker deg ei fin uke :-)

    ReplyDelete
  4. ;) Hadde vært koselig å samlet noen av våre felles bekjente til en trivelig kveld i Paradiset da, Hege! :)

    ReplyDelete
  5. Så utrolig fin butikken har blitt! Skulle virkelig ønske at Oslo ikke var så langt unna Nesjestranda :(

    ReplyDelete
  6. Vi har mange fine interiørbutikker i Larvik/Sandefjordsområdet, men jammen har du samlet mye utrolig lekkert i din butikk! Du har mye jeg har sett før (- til høyere priser også, tror jeg), men du har mye vakket jeg aldri har sett før. Godt du bor langt unna. Dette kunne blitt dyrt!!!
    "Hallo-Venn"-kostymet ditt var jo....eh....dødsbra!

    ReplyDelete
  7. Den butikken skulle jeg likt å besøke :)

    ReplyDelete
  8. Jeg føyer meg i ønske-å-besøke-butikken din. Herregud så mye flott du har der. Tror jeg sansynligvis hadde grodd fast der før jeg fant alt jeg ville ha tatt med meg tilbake til Lillehammer. Flinke du.
    PS! Jeg håper pengene til Mathilde M-produktene jeg bestilte av deg har kommet inn på kontoen din?
    Ha en flott kveld!

    ReplyDelete
  9. E så nyyydelig en butikk asså, like de samme bilda i, drømme me bort!! Ingrid

    ReplyDelete
  10. Så utrulig flott butikk! Masse masse pynt på lite areal, så spennande! Eit eventyr.. :-)

    ReplyDelete
  11. Jeg synes absolutt ikke at det har noe å si at du viser bilder fra butikken din. Butikken ser kjempefin ut! Får bare lyst til å komme en tur, og ha med MASSE penger! :o)

    Kult bilde av deg, som gjenferd.

    Klem fra Bente

    ReplyDelete
  12. Gjør ikke noe og blogge om det samme når det er så pent:-)

    For en fin butikk du har fått deg..

    Lykke til-.

    Liker bloggen din kjempe godt, og syns du er en jente med stå på humør.

    Sånd liker jeg :-)

    ReplyDelete
  13. Hei, Nina :)

    Jeg vil bare ønske deg lykke til med butikken. Bare sååå lekker, skulle vel så gjerne ha vært der. Men vi reiser altså til min kjære venninnes leilighet i Tosmur på mandag, så da passer det dårlig. Har sett på bloggen din at dere har tilholdssted i Oba, så da hadde vi jo omtrent vært naboer om dere og var på tur nå. Men skjønner jo at du har mere enn nok å styre med. Du er knallflink - stå på - og igjen - lykke til :)

    ReplyDelete
  14. Må sei at eg liker tanken på samlingspunkt; Paradis! Hepp hepp ;)

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)