Friday, November 19, 2010

Enda flere verdensproblemer....

Min kjære har tatt ut noen feriedager, så kveldene blir brukt til litt avslapping, og hos oss vil det som oftest si en film, og kanskje ett glass vin, eller Pepsi.
Det er godt å gire ned om kvelden, i allefall for noen timer, og koble helt ut fra mailer og sånn. Har man PC'n på fanget, er det jo umulig å lukke øynene for innkommende post, eller spørsmål på chat. I allefall for Nyskjerrige Nina.
I kveld har jeg jobbet sent, og lagt bølingen etterpå, siden mannen var med Robert på sitt traktor-prosjekt. (De setter i stand en brannskadd traktor som de skal selge)
Da han omsider kom hjem, bla jeg belønnet med dette:
Nå har han ikke kjøpt dette til meg, for det har jeg sørget for selv. Han var bare og hentet det. :)
Jeg har ønsket meg ett sånt bord i flere år, men det har liksom bare aldri blitt...

Da jeg kjøpte huset her, visste jeg akkurat hvor jeg skulle ha det, men dessverre ble det litt liten plass for den ene sjenken i spisestua, så den havnet her. Og der passer den jo fint...
Så kommer det store spørsmålet:
Hvor skal jeg så ha dette hen?
;)
Nok en gang har Nina sine store verdensproblemer. ;)
Men sta som jeg er, skal jeg bygge en plass til dette, for jeg SKAL ha det!

I mellomtiden skal jeg hvile min late kropp, og kose meg med han her:
PS takker jentene her (Anne og Christine) for supergod hjelp nede på lageret mitt i dag!
Blitt SÅ ryddig og bra, og det er så godt!
Nå håper vi bare at leveransen fra Lisbeth Dahl kommer snart, -må være feilsendt, for den har brukt halvannen uke hit nå, og jentene gleder seg slik til å være med på å pakke opp dette. Massevis av glitter og dill som 12-åringer liker. :)

Nei, nå blir det film her.

11 comments:

  1. Hei Nina, så kosleig å få litt bloggetid! Savner det i denne hektiske hverdagen!!! Er så enig, pmax (for min del) og en god film i armkroken på min kjære gjør underverker! Lykke til med å finne et sted til symaskina, gleder emg til tips, mn står på kottet...Måtte bite i det sure eplet..;-) Klem i natten...

    ReplyDelete
  2. Så flott den symaskinen var! Helt enig, den MÅ du finne plass til!
    Ha en god kveld !

    ReplyDelete
  3. Den var du jammen heldig med. Ønsker meg en sånn jeg også. Bordet i seg selv er jo også så lekkert.
    Klem

    ReplyDelete
  4. Hvor skal dette ende Nina...verdensproblemene blir jo bare verre og verre,tji-hi :))
    Nyydelig bord med symaskin,og en skikelig skatt til heimen! Kanskje finner du ikke den perfekte plassen med det samme...det viktigste er at det er i hus så plutselig en dag finner du den perfekte plassen....jeg har som motto at man alltis får plass til det man vil ha plass til:))))))
    God helg - håper ikke problemene tar overhånd:))))
    toveklem:)))))

    ReplyDelete
  5. Så vakkert!! Er sikker på at du finner den perfekte plassen i heimen for dette til slutt ;)
    Kjempeheldig som fikk tak i dette altså!
    Skjønner du har nok å gjøre om dagen!Så masse flotte varer du viste frem igår..
    Godt du tar deg tid til å slappe litt av også!!
    klem Laila

    ReplyDelete
  6. Hei Nina.
    Du løser nok dette verdens problemet også som alt annet *smiler*
    You go girl!!!

    Trond Espen Seim....hmmm...ikke så dum han nei. Dyktig skuespiller og Varg Veum filmene er meget gode.
    Vist du liker litt god spenning i filmene så må jeg anbefale deg denne: Livaktene! Den er svensk og er nok noen år gammel nå...men dritgod :)

    God Helg.
    Klem

    ReplyDelete
  7. Et sånt bord er jeg også på jakt etter (maskin har jeg). Hvor fant du det? Lekkert. :)Ser det er flere som maler disse bordene hvite,men det skal vel ikke du?;)
    Ha en fin dag.

    ReplyDelete
  8. Nydelig symaskin og bord. Det så velholdt ut. Du finner nok en plass til det.

    Ønsker deg en fin helg.

    Klem fra Bente

    ReplyDelete
  9. Hei, Nina :)
    Har en liten "ting" til deg på bloggen min :)

    http://lolitahomesweethome.blogspot.com/


    god helg <3

    ReplyDelete
  10. Heisann Nina.
    Jeg har akkurat løst det problemet med min singer.
    Hadde det inne før,...men det måtte vike for en nykommer. Så nå står det ute på trappa. Maskina er sef fjernet,...og jeg har ett koselig bord med en madonna,lanterner og div.Gleder meg til å stæsje det til jul nå da,vuttu.
    Lykke til med julhandelen ,..måtte kundene stå i kø!!!

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)