Wednesday, November 17, 2010

Ett bilderas....

Hva kan man si?
Sliten, men lykkelig....
Hatt en utrolig lang arbeidsdag, og så er det på'n igjen tidlig i morgen.
Klokken er halv tre på natta nå, og jeg har så og si jobbet siden kl 09.00, og middag ble pizza fra kroa.
Jeg har ikke fått mindre enn 3 vareleveringer i dag, men ikke den jeg trodde jeg skulle få....

Uansett kom det mye fint, men også endel mer praktiske ting, som vaskemiddel og såpe.
 Legger bare ut en haug av bilder her i kveld, og tror ikke det blir så innmari mye tekst...
Må opp og kjøre ungene på skolen i morgen, og poste en haug med pakker. Tror ikke jeg kan love ut mye bestillinger fremover, for jeg kan ikke ha sånne dager som det her hele tiden.
Heldigvis kom Idun og hjalp meg i dag også, og jeg hadde barnevakt til Jr, men alikevel ble det ferdig-middag... ;)
PS rødfargen på disse bildene ser litt rare ut, men de er i allefall en normal, fin farge, og passer perfekt til jul.
Skilleveggen i butikken min er en gammel dør jeg har kjøpt billig på auksjon. Praktisk, billig og sjarmerende.
Det kom utrolig mye fint i dag, men det var litt vanskelig å få plass til alt....
Kakebokser til julekakene.,,,
Notatbok, eller til oppskrifter om du vil.
Noe både å vaske hus og kropp med....
Og klær....
Lipsyl/lepomade og kjempegode duftekonvolutter til lintøyskap ol.
Tror jeg nok må finne noe mer sjarmerende å ha lepomaden i enn denne triste boksen....
Har du prøvd disse duftekonvoluttene?
Jeg hadde ikke det, -ikke før i dag, men jeg skal love deg at de har funnet veien opp i skapene mine!
70 år gamle innebygde skap i heltre lukter ikke alltid like godt, men nå blir det andre boller.
Det kom også duftelys fra Green Gate, så det blir en salig blanding inne i butikken min nå.
Jeg begynte å bli utrolig utplukket av telysestaker, men det kom en solid påfylning i dag.
Disse to her har bosatt seg under benken min...
Langstilket rose med litt "frosting"
Ett sjeselong-smykkeskrin som prinsesse-mafiaen min har lagt sin elsk på....
Flaskekurv i metall og tre. (Snart tomt for mummie-husene i bakgrunnen, men har noen sink"hotell" igjen)
Fin vinduslampe med gammeldags ledning med stofftrekk til kr 449,-
Kaffeservise....
En diger ramme (4 cm tykk)
Og enda flere telysestaker....

16 comments:

  1. Satt å ventet på innlegg fra deg, men trodde du hadde sovnet av. Var nesten jeg gjorde det samme selv men plutselig var det skjedd en oppdatering på blogg listen min og da var jeg kjapp inn til deg for å se på noen av nyhetene dine :)

    Måtte le litt inni meg da jeg leste om alle dine "problemer" i går. Ting skal ikke være lett ;)

    Lykke til med verdens søteste butikk frem mot jul!

    - Alexander

    ReplyDelete
  2. Åååh, masse herlige ting♥

    Sov godt,
    Klem Jatte♥♥

    ReplyDelete
  3. God morgen, håper du har fått noen få men gode timer med søvn...jeg stod opp for en halv time siden og skal på jobb nå...er vel hjemme igjen ca kl 20 i kveld...så har passe lange dager selv...men til gjengjeld så jobber jeg bare 3 dager i uken som regel...og min datter klarer seg selv om morgenen.
    Håper du får en fin dag, med en liten høneblund kanskje...;)

    ReplyDelete
  4. Åå så fine te-lys holdere, falt for de med perler på :)
    Ha en strålende dag.

    ReplyDelete
  5. Herrlighet så utrolig mye fint du har tatt inn.
    Skikkelige godbiter !! Selv om vi i utgangspunktet ikke har heeelt samme stil, så synes jeg merkelig nok at alt du tar inn til din lille butikk faller veldig godt i smak hos meg !! Tror jeg får ta meg en jentetur/roadtrip til sommern så jeg kan komme å shoppe hos deg !!!
    Denne butikken MÅ bare oppleves live !!!!

    Ha en fin fiiiin dag Nina :)

    -maren-

    ReplyDelete
  6. Nydelig;) Så flink du er til å stå på!! Jeg så umiddelbart noe jeg ønsler til meg selv og for å gi i julegave. Kan du pleeese sende til meg ellr??
    Klem J :)

    ReplyDelete
  7. Her var det mye lekkert ja! Likte spesielt godt skiltet med "My house was clean..." Det var ganske passende...

    Satt og humret av ditt forrige innlegg med lampedilemmaet - kjente meg litt igjen og du har min dypeste medfølelse!

    Ha en fin dag!

    Klem Tone

    ReplyDelete
  8. Vanvittig mye fint du har i butikken din!!!Du har utrolig god smak:) Hilsen Caroline

    ReplyDelete
  9. Oj oj oj, her er det bare å føre opp på ønskelista så blekket fyker. Så masse lekkert!!!
    Klæm Susanne

    ReplyDelete
  10. Din verden er virkelig gal...trodde det var bare tøys;)

    Kan jo levende forestille meg hvor sliten du må være...men du verden "so worth it"(håper jeg)! utrolig mye fint!

    Håper du snart får slengt bena opp:)

    Klem..

    ReplyDelete
  11. Masse lekkert berta!
    Gleder meg til å få pakka fra deg.

    Klemmers ;o))

    ReplyDelete
  12. Så UTROLIG mye fint!
    Fikk lyst på omtrent alt du viser bilde av! Nydelige ting.

    Ønsker deg en fin dag.

    Klem fra Bente

    ReplyDelete
  13. Det smykkeskrinet var jo bare fantastisk! Hva er prisen på det? :-)

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  15. Så mye nydelig, og for et sjarmerende gammelt hus dere bor i! Og Leon med svertebartene er jo bare skjønn. :)

    ReplyDelete
  16. Hei Nina:)
    Nå gleder vi oss til du har fått pyntet til jul slik at vi får ideer og inspirasjon:)

    Tusen takk for mange fine meddelelser fra deg:)

    Han var bare herlig med primboksen, sett jentene til å vaske duken;o))

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)