Friday, November 12, 2010

Vil du ha en førjulsgave, eller to??

En liten november-gave til dere som er så snill å følge min lille verden her på Nettet. Til dere som sender meg koselige mailer, skriver kommentarer her og de som stemmer meg frem på Bolig Blogg-konkurransen. For ikke å glemme de som sender meg gaver i posten, og besøkende i min lille butikk.
Jeg syns det er koselig å gi, og liker å glede andre, og dette er vel kanskje også en slags tilgivelse for så mange manglende kommetarer i de flotte bloggene rundt omkring. Men med minst 30 mailer å svare på hver dag, blir det ikke lett å få tid til hilsener rundt omkring.
Jeg har i allefall fire putetrekk i fin lin å gi bort. Ja, det er selvsagt 4 forskjellige som vil motta disse, men du har mer enn en sjanse da jeg trekker to fra kommentarene under her, og to inne på Facebook.
Putetrekken kommer fra Skovly Collection, og har en veil pris på kr 399,- (bildene er derfra)
Jeg har ett lite ønske for de som skriver kommentarer under her, og det er å fortelle meg hva du liker best å lese eller se i bloggen min.
For de som vil doble sjansen med å også delta på Facebook, må de tips sine venner om Facebook-siden min, og selvsagt dele denne linken.

For å få dette litt ekstra morsomt, ønsker jeg å premiere den mest orginale kommentaren!
Det vil da bli en overraskelse, for jeg har nemlig tenkt å bruke kreativiteten min.....

Trekker den 28 november, altså den første søndag i advent.


80 comments:

  1. Jeg liker bloggen din kjempegodt,du skriver godt og gir meg inspirasjon.
    Bildene dine er fine og "forklarende". Dessuten er 28. nov bursdagen min OG 1. søndag i advent:)

    ReplyDelete
  2. woow.Den mest orginale kommentaren ja...,hva skal jeg si?? Jeg vil iallefall takke deg for at du legger ut hverdagen din.Godt å lese og kjenne seg igjen i.Jeg har selv 5 barn så jeg veit hva hektisk er.Må si du er super energisk,som takler alt på engang liksom ;) Fantastisk flott butikk du har også. Bøyer meg i støvet for sånne energi bunter som deg. Ha en flott helg!! Merete S

    ReplyDelete
  3. Det er bestandig spennende å lese i bloggen din for du skriver veldig bra. Uansett hva jeg tror skal komme kommer noe annet. En utrolig god egenskap som gjør at jeg leser den så snart du har lagt ut noe nytt :D Tror det fenger MANGE lesere;)

    ReplyDelete
  4. Er innom bloggen ding hver dag selv om jeg ikke legger igjen kommentarer så ofte.
    Hva jeg liker best???
    At du er ærlig og likefrem i det du skriver og at du gir meg masse inspirasjon og tips!! Ikke veldig orginalt kanskje, men slik er det!! Ha en herlig helg!!!!

    ReplyDelete
  5. Oj, så spennende. lekkert putetrekk! Ønsker meg;) Jeg må innrømme at jeg ble tiltrukket av bloggen din da jeg leste navnet...."Nina's lille gale verden". Det appellerte til meg. Jeg kjente igjen det hverdagslige lille kaos en småbarnsfamilie opplever. Videre ble jeg fast leser av bloggen din pga din gode smak, lekre sammenblandinger av gammelt og nytt, selvgjort og kreativitet. Jeg har blitt så inspirert, og har til og med fått min mann på snart 50 til å falle for fransk landstil og chabby chic, hehe. Det er ikke dårlig, hva? Senest i går var han med å plukke ut en ny lampe med blonde-skjerm;)) Ha en velfortjent fin helg. Blogge-klem fra blogge-vennen Eli;)

    ReplyDelete
  6. Så spennende!
    Jeg elsker jo bilder fra huset deres, nyyyydelige bilder av ett vakkert hjem, herlige barn og også masse lekkert i butikken!

    Liker også at du er så åpen om dine meninger å tørr å skrive dem ned her selv om vi interiørbloggere liksom bare skal være så positive å glade ;)
    Tror nok mange kjenner seg igjen i dine innlegg!

    ♥Klem Jatte♥

    ReplyDelete
  7. Hei Nina!
    Er innom bloggen din minst annahver dag! Blir superinspirert av deg og din interiørsmak :D
    Sett endel på bildene fra stue, kjøkken og hage!- henter inspirasjon og ideer! Du virker som ei dame med mye tæl, sier ting rett ut og er deg sjøl. Dette er noe jeg setter pris på, og er garantert en stor grunn til at du har så mange følgere! :D Ha en super dag videre :) Jeanette S

    ReplyDelete
  8. Kjære Nina!

    Nina i Paradiset..-har du noen gang tid til å spise?
    Med lidenskap for hage og interiør,håper du ikke jobber så du blir helt ør...
    Fint og flott er ditt hjem,skulle gjerne gitt deg en god KLEM!
    Vakre barn og ektemann,...de gjør nok så godt de kan...;)
    En stolt fan av facebook og blogg jeg er,en tur til Paradiset..skulle så gjerne vært der...:)
    Med dette "dikt" jeg hell og lykke deg ønsker,kanskje du på noe nytt ut pønsker...;)
    En god klem jeg fra Fredrikstad sender,med Paradiset jeg håper alle vil være venner!;)

    Fredagshilsen fra Lene:))

    ReplyDelete
  9. I Paradiset det en dame bor,
    butikk i kjellern og 4 barnsmor.
    Mange fine ting hun vil selge,
    er vanskelig for oss kunder å velge.
    Giveaway er alltid so spennende,
    håper det en pute til meg kommer sendene.

    Klem fra Nina Kathrin

    ReplyDelete
  10. Det er til vår glede og lese om din verden;)) Nydelige putetrekk! Håper jeg vinner;)
    God natt.
    Klem J.

    ReplyDelete
  11. Oii!! Ønsker meg en hagevandring her, hvis jeg kommer på disse traktene;)Mmmm....nytelse!

    Strålende helg:)

    ReplyDelete
  12. Hva jeg liker ved bloggen din? Oi...det er visst mange ting... Jeg liker at du ALDRI har kjedelige tekster, og ALLTID masse inspirerende bilder. Det er skikkelig tak i deg, og jeg lurer til tider på hva du er laget av som den businesskvinnen, handywoman'en, hagegale, firebarnsmoren og husmora du er. Blir ofte svett bare av å lese om dagene dine, og kunne ønske jeg hadde halvparten av pågangsmotet ditt! (Hadde hjulpet mye på det;))
    Du er heller ikke redd for å ytre dine meninger og å være ærlig og åpen. Sånt liker man! Alt dette, blant annet, er grunnen til at jeg daglig leser bloggen din.:)

    Det slo meg faktisk nå når jeg har sittet og skrevet dette, at jeg drømte om deg i natt! (Ikke bli skremt nå...hehe.) Sånn går det visst når det siste en gjør før en legger seg er å lese Ninas siste bloggoppdateringer....

    ReplyDelete
  13. Jeg vet ikke helt hvor kreativ jeg klarer å være, men hva om jeg heller lover å komme innom butikken din og handle med meg masse søte ting når jeg kommer meg til Molde neste gang :) Det er jo ikke så langt i fra Trondheim, der jeg bor. Og etter å ha sett bildene dine, frister det innmari mye med ett besøk i det som må være en av verdens søteste butikker.


    Jeg liker veldig godt å se bilder fra huset dit, blir inspirert av stilen din. En god andreplass må bli bilder fra butikken.

    God helg!

    ReplyDelete
  14. Ka like æ best me bloggen din..
    Førr det første så stråle du ærlighet! Du sir rett ut ka du mene.
    Og så har du av å til en sarkastisk måte å skrive på (visst du skjønne), som æ like godt :)
    Ja å til slutt må æ jo ta me humoren som du blande fint inn i innleggan :)
    Og sist men ikke minst entusiasmen din og gleden over det dokker har fått til.. huset, butikken og alt som har fulgt me i familielivet!

    Krysse fingran førr at det va ærlig nok svart :D tihi :)

    Klæm Trine

    ReplyDelete
  15. Heihei Nina. Jeg leser bloggen din hver dag. liker bloggen din fordi jeg oppfatter deg som en dame med bein i nesen.(positivt altså:)du er inspirerende med bilder fra både butikk og hjem. her i huset skal vi kjøpe nye stoler til jul men gubben vil ha BRUNE stoler og jeg vil ha i linfarge eller cremefarge. Hulk.... vet ikke hvor dette ender,så om jeg ikke får nye stoler til jul kunne det jo hvert godt å ha ei pute å sitte på:). Lofotjenta

    ReplyDelete
  16. En jente ved navn Nina, har vel en av de besta "sia".
    Hun blogger om mann, barn, hage og interiør, og hennes kreavitet den gjør meg helt ør!
    Jeg leser på bloggen nesten hver eneste dag, og finner ideer av det beste slag!
    Å nå vil hun jammen meg gi bort de nydeligste puter, de passer i min stue så det bare suser:-)
    Ønsker deg en fin helg og lykke til med trekking av de heldige vinnerne:-)

    ReplyDelete
  17. Du Nina du Nina du er så flink, jeg liker å dele din artige link. venner i øst å venner i vest, er invitert til å se din interiørfest. No vil jeg håpe å no vil jeg tro, at jeg kommer til å vinne en pute eller to, hilsen gomo :)

    Ingrig Gomo

    ReplyDelete
  18. Dette vil jeg helt klart være med på!!!!

    ELSKER slike puter og har leeenge vært på utkikk etter "de perfekte trekkene"

    Det jeg liker med bloggen din er all den fine inspirasjonen du viser, og ikke minst den herlige butikken. Me like!!

    God helg, Nina.

    Nina

    ReplyDelete
  19. Jeg deltar gjerne! Skjønne putetrekk!
    Liker hverdagsglimtene, interiørene og selvsagt produktene.

    Klem fra Tove

    ReplyDelete
  20. Ja du berta du berta. For over et år siden var jeg på nett å lette etter litt kjøkkeninspirasjon. Å der fant jeg jo deg, jeg satt å så og så på detta kjøkkenet ditt å det vakre hjemmet ditt. Så etter det har jeg vært inne på bloggen din hver dag for å se. Å har jo også finni ut av vi er jo 2 ganske så like berter også da. ;o))
    Takk for at du er den du er Nina!!!
    Jeg stemmer på deg, å har sendt en haug med innnvitasjoner, men det vet du vel. ;o)

    Klem klem fra meg. <3

    ReplyDelete
  21. Enkelt Nina: Jeg forbinner hverdagen din med det komplette kaos som du mesterlig har full kontroll på! Det være seg hvite trekk på sofaer, unger som er høyt og lavt, en mann med mange jern i ilden, en hage i fremgang og en butikk som vi alle misunner deg!
    Du er kort og godt dyktig, og det er det som er det orginale med deg ;-)
    Vakre tanker og god helg fra K@ri*

    ReplyDelete
  22. Jeg ELSKER bloggen din! og hvorfor..? tja fordi du skriver så bra. Du er ærlig og personlig. Ikke noe fjas og vas. Og du har innredet hjemmet ditt med en slik stil og sjarm at man bare drømmer seg bort♥

    ReplyDelete
  23. Jeg har stemt på det jeg vet du! Elsker og følge deg. Både bildene du legger ut og det du skriver får meg til og lette meg opp av sofan for og gjøre det litt koselig her. Får masse inspirasjon fra deg :)
    Ha en fin lørdag!

    Klem Ingunn

    ReplyDelete
  24. Hei på deg!
    Bloggen din er så ærlig og hverdagslig at en kan jo ikke la være å lese den. Ha vært spennende å følge med utviklingen av "nybutikken" - og jeg ønsker deg alt godt videre, jeg unne deg virkelig å lykkes - og med den energien du legger for dagen så må det bare gå fint!

    Til de som vil besøke butikken din vil jeg si: Har du lyst har du lov, har du vett tar du med det du har råd til av penger og koser deg..."

    Go helg!

    Klem fra Marit

    ReplyDelete
  25. Jeg leser bloggen din fordi du er:

    Nattsvermer
    Ivrig
    Naturlig
    Aktiv

    Initiativrik

    Pen
    Artig
    Rask
    Ambisiøs
    Drømmer
    Interessant
    Super
    Engasjert
    Travel

    ReplyDelete
  26. Hei. Jeg blir rett å slett inspirert av bloggen din, bildene , teksten å i det hele tatt..
    Mvh Nina
    ninasjoevold@gmail.com

    ReplyDelete
  27. Hei! Bloggen din inspirerer meg til utrolig mye. Det beste er vel kanskje bildene.Jeg nyter å se og dessuten "stjeler" jeg et interiørtips stadig vekk :-) Du gir meg tro på at det jeg selv holder på med er riktig, så da kan jeg bruke enda litt mer tid på hjemmet mitt. Nå er det bare å få laget meg en blogg som står igjen..Takk for supergod inspirasjon både fra bilder og tekst (sluker hvert ord av det du skriver), jeg følger deg videre og legger selvsagt ut en link til siden din:-) Ha en nydelig helg!

    Klem Nina S

    ReplyDelete
  28. Tjohei:)
    Nydelige puter var det:).
    Håper du får en riktig god helg.

    helgeklem

    ReplyDelete
  29. L ovely blogg...
    Y ndig interiør...
    K vinne med tæl i...
    K one og mamma...
    E nergi...

    Alt dette gjør at jeg alltid finner noe av interesse her hos deg, både innenfor interiør og hverdagsliv! Givende blogger som din og mange andre gir jo litt lykkefølelse i hverdagen:)
    God helg! Klem

    ReplyDelete
  30. For en fiiin gave, må jo prøve lykken. Krysser hele kroppen. Liker egentlig d meste du skriver.. syns du skriver morsomt og ærlig! Men må jo si at jeg elsker alle innlegg på vår/sommer som har med din flotte hage å gjøre. Å suger til meg alle tips-ideer! Ønsker å få til noe like flott i min hage, men ikke heeelt der ennå, men er i gang! Ellers er d artig å lese om forvandlingene ved huset- se bilder, å så blir jeg jo selvfølgelig "misunnelig" på din butikk! Skulle så gjerne bodd i nærheten så jeg kunne besøkt den.
    Ønsker deg og dine en goood helg videre!

    Hilsen Linn, Sarpsborg
    pettson79@hotmail.com

    ReplyDelete
  31. Hei
    Blir gjerne med på trekning av puter.
    Det jeg liker best ved bloggen din er hagen din.Alle de vakre staudene.Ellers liker jeg godt at du "fyrer deg opp" og "freser" hvis du synes ting er urettferdig...
    Har hatt mang en god latter ved å lese bloggen din. Har også hatt en travel hverdag med 4 unger;-))Kjenner meg igjen...
    Lykke til videre. Stå på!

    ReplyDelete
  32. Jeg liker godt å lese om og se bilder av produktene i butikken din, selv om jeg ikke har bestilt av deg ennå. Synes også du skriver koselig om hverdagen, og er ærlig i forhold til at alt ikke er perfekt hos deg hele tiden. Det liker jeg å høre, siden mitt hus ofte står på hodet i hverdagen, mens ønsket er å ha det stilfullt og ryddig til enhver tid ;)
    Putetrekkene var knallfine! De hadde passet perfekt i den hvite Ikeasofaen vår ;)

    ReplyDelete
  33. Hei Nina :)
    De putene hadde bare passet perfekt i min nye sofa som er bestilt.
    Jeg leser altid nye innlegg fra deg, drar ofte på smilebåndet. Liker måten du skriver på, liker at du ikke er redd for å si/skrive det DU mener! Og koser meg med bildene dine, drømmer om alt det fine du har i butikken, samtidig som jeg er LITT glad for at den ikke ligger i nabolaget for da hadde jeg blitt veldig fattig ;) (en veldig god kunde med andre ord)

    God helg til deg å dine :)

    ReplyDelete
  34. Jeg synes du skriver personlig på bloggen din. Jeg oppfatter det som du skriver akkurat det du tenker og har i sinnet, du har ikke laget deg en liksom blogg persons som jeg tror mange har.....
    Jeg for inspirasjon fra bloggen din, av bildene, av personen deg, energien din og av måten du skriver på. Det er litt vanskelig å forklare det men noen bare har "det" :)


    hilsen fra Katla

    ReplyDelete
  35. Du har en fin blogg og du må være den som gir best service.
    Svarer på mld ang varer og pris,samme hviliken tid det er på døgnet. Sender varer uten og ta betalt for det.

    Klem Synnøve

    ReplyDelete
  36. Så fine! Jeg liker så godt stemningen i bildene dine, så varm og god! <3

    ReplyDelete
  37. Bloggen din er bare SÅ morsom og spennende å følge. Jeg liker meg her hos deg ;-))
    Du er levende, direkte, kreativ, utholdende, omtenksom og full av stå-på vilje. Kort og godt en herlig dame å kikke innom.
    Ønsker deg en kjempefin førjulstid. Husk å ta vare på deg selv også oppi all travelheten.
    klem Tove
    mailadr; dideidem@online.no

    ReplyDelete
  38. Hei Nina!!
    Jeg liker å følge med deg pga. grønne innslag, som planter og blomster i interiøret!! Gode råd og følge butikken din!!
    Spennende å se utvalget selv i bilder. Skulle gjerne kommet innom og sett butikken "live" en gang.

    Ha en god helg!!

    mvh Bergfrua

    ReplyDelete
  39. Heisann hopp!!! jeg elsker å lese bloggen din,grunnen til det er at du har utrolig god smak både når det gjelder interiør og hage...Så er det litt variasjon i innleggene dine,det liker jeg.Hverdag,hobby,hage,interiør og diverse.Og for et pågangsmot,alt det du har fått til med huset,butikken,flott familie...stå på,ser frem til å følge den flotte bloggen din videre:)Klem Caroline

    ReplyDelete
  40. Hos Nina`s lille gale verden,
    får vi bli med henne på ferden.
    Med hus og hage,
    barn og butikk,
    er dagene travle det er vel ikke fritt.
    Begynner nesten å lure litt,
    på hvordan du rekker alt du får til.
    Håper du ikke syns jeg er frekk,
    men håper jeg vinner et slikt putetrekk:))
    Riktig god helg i Paradiset!

    ReplyDelete
  41. Hei på deg!

    Vanskelig å si hva jeg liker best. Synes du har et kjempefint hus, og elsker å se bilder fra huset ditt, men synes også det er veldig spennende å se bilder fra butikken. Føles nesten så jeg er i butikken din, når jeg ser bilder derfra.

    Ønsker deg en fin helg!

    Klem fra Bente

    ReplyDelete
  42. Hei Nina:)
    Vil gjerne fortelle deg hva jeg like å se på bloggen,jeg liker godt å se før å etterbilder på fek huset,det gir meg inspirasjon,for jeg har også et gammelt hus fra 1939.liker jo også bilder av butikken da,som minner meg på at jeg faktisk skulle vært å besøkt den:)
    Mvh Linda
    Lindsaet@hotmail.com

    ReplyDelete
  43. Jeg liker at du har så masse flotte bilder!Favoritten er vel stua di,den er sååå fin!Og du skriver også fornøyelig!Jeg tror du må være en energisk dame!ser ut som du fikser mye på kort tid!Ha ei flott helg,så skal jeg sitte med fingre og tær knyttet til den 28!;)

    ReplyDelete
  44. Jeg liker utrolig godt den herlige blandinga di av historier fra en hektisk hverdag med mobil i stekeovnen og bad i badekar midt på plenen, nydelige bilder, inspirerende hageinnlegg og en herlig, varm humor.
    En nydelig pute hadde heller ikke vært å forakte;)

    Klem fra Jijji

    ReplyDelete
  45. Heisan vennen.
    Du står på som vanlig :)
    Jeg leser bloggen din fordi jeg finner den inspirerende og ærlig, og så liker jeg måten du skriver på. Jeg krysser det jeg har av armer og ben, fingrer og tær og håper jeg er den heldige vinner denne gang.
    Klæmmer til deg.
    :) Susanne

    ReplyDelete
  46. Jeg leser bloggen din fordi den er full av ærlighet, humor og hverdagsliv! Du virker som ei dame med tæl, og bein i nesa!!
    Dessuten har du det så fint i hjemmet ditt, elsker blandingen av hvite og gamle umalte møbler;) Inspirerende!
    Og selvsagt er den flotte hagen et høydepunkt!!

    Klemmer fra A-H

    ReplyDelete
  47. Det er en fryd å lese bloggen din-du har et pågangsmot som smitter og gir inspirasjon til å tenke nytt !! Er og veldig koslig å stikke innom butikken din og den gode atmosfæren som er der- har vel tilgode å gå tomhendt derfra !! Ønsker deg veldig lykke til vidre :))

    ReplyDelete
  48. Det er en imponerende jobb dere har gjort,det vet jeg ,for vi holder på med det samme selv.Og det artigste med det er , at du får minesøkeren, til å sove,som en pHilsen Fridrinsesse ,under blonder.Herlig.

    ReplyDelete
  49. Etter en lang uke med jobb og mas, så tror jeg at jeg skal stå over den kreative delen for denne gangen, men for å oppfylle dine ønsker alikevel så må jeg si at gode bilder er helt klart det som inspirerer meg mest! Som kjent, ett bilde sier mer enn tusen ord... :)

    Klem Kaja :)

    ReplyDelete
  50. LIKER nok bloggen din pga stilen din, den er med på å inspirere meg og friste meg..hihi! Du har alltid so masse lekkert og er flink til å oppdatere både her og på facebook:)

    Du har vel altfor masse fristende bilder :)
    Og det som er så fint for oss som bur langt vekke frå Paradiset, det er jo att du er so snill og sender i posten!! Takk for inspirasjon:)

    OG putene var lekkre:) *LYST PÅ*

    Klem Anita

    ReplyDelete
  51. Jeg liker bloggen din, fordi du minner meg litt om meg selv. (Tenker spesielt på den gangen du fylte gress i naboens søppelbøtte ....) Du får satt ting på spissen, slik at ALLE forstår hva du mener. Og du har en enorm stå-på-vilje! Slikt digger jeg!!!
    GO GIRL!!!!!
    Klem

    ReplyDelete
  52. Hei og hopp :)
    Sånne stilige puter kan man gjerne like i sofaen ja :)
    Å at du skal få en utfordring med å velge ut en vinner er i alle fall helt klart!
    Hvorfor leser jeg bloggen din?
    Fordi den er akkurat som den er!
    Med flotte bilder og herlige tekster. Også digger jeg huset deres og ikke minst hagen.
    Som mamma ville sagt - du er et rivgjern :)
    Ha en toppers helg, og lykke til med trekning.
    Mumseklem fra Vibece :)

    ReplyDelete
  53. Hei Nina!
    Takk for en kjempeflott blogg, jeg besøker deg her hver dag, og det har jeg gjort i 1 1/2 år selv om jeg ikke skriver så mange kommentarer. Du inspirerer meg med både innredning og hage, og jeg prøver ut ideer og tips du kommer med. Jeg liker også at du er ærlig og rett fram, og at du lar oss få ta del i livet ditt. Stå på!
    God helg til deg og dine!

    ReplyDelete
  54. Det var no en vinter med snø og is
    At Trollmora havna i Paradis
    hos las å ho lo
    å fant en viss ro
    i ord Nina tryllet, på sett og vis.

    Når kvelden så kommer og det er natt
    Da tar denne trollmoren mobilen fatt
    Og leter seg fram
    Til paradisets favn
    Og koser seg nesten til fnatt

    Jeg er ikke flink til å legge igjen ord
    Det er fordi jeg er først og fremst mor
    Til mine små
    og en trollfar å
    Da blir tiden så knapp her nord

    Nei nå må jeg slutte med tullinga mi
    Å heller avslutte nå med å si:
    Jeg leser hvert ord
    Og roper i kor
    Jeg vile drikke te i stua di!

    hihihihi
    Kunstnerisk frihet her Nina! :-)

    Ja, jeg leser bloggen din på sengekanten hver kveld og jeg har fulgt deg igjennom lykkelige dager og andre dager som ikke har vært bare lykkelig og det er så befriende flott å få lese noen som er så ærlig i sine ord. Som ikke er redd for å utlevere seg selv, men heller bruker bloggen som, kanskje, en ropert.... til sin egen fortjeneste kanskje? Jeg håper i alle fall det!

    Jeg har akkurat samme smak og tilnærming som deg når det kommer til interiør :) Selv om det ikke vil vises på bilder da jeg må krangle (eller diskutere heter det på fint) med 1 stk trollfar som også er interiørinteressert men i andre enden av skalaen... på det moderne og kalde... så du kan tro det kan være utfordrende :)

    Men men... dette skulle da så absolutt ikke være min livshistorie men et innlegg til en potensiell førjulsgave! hehe...

    Ha småvidunderlige førjulsdager! Og måtte alle dagene være snille med deg og din familie :)

    ReplyDelete
  55. Heisan Nina ;-) Ja hva skal jeg skrive ;-) Men hvem ha en førjulsgave, eller to?? ;-)))
    Klart jeg vil ha ;-)
    Også på slike NYDELIGE puter så skal jeg være helt ærlig å si at Ja Takk og at jeg Virkelig har lyst på en slik nydelig pute;-)
    Og tja skal jeg tørre å skrive det,pytt ja he,he ;-)Det er over 20 år siden vi pusset opp her så jeg TRENGER VIRKELIG FORNYING her i huset før jeg tipper gal og jeg bare ELSKER stilen din som er mixet med det hvite og brune gamle nydelige ting og møbler;-)
    Jeg har noen like møbler som deg i det brune og har DESVERRE Furu over absolute hele huset,med unntak at badet som er hvitt med furu tak da ;-P
    Men håper at jeg kan få krefter og hjelp til å skape mitt nye hjem fremover nå og med ei slik Nydelig pute til avslappning inni mellom alle arbeids slaga huset trenger så trenger jeg ei god pute til det;-)

    Det jeg liker med deg og din blogging er at du er så rett frem og skriver om hverdagen og livet slik det er og liksom ikke bare en Overflatiske fortellinger;-)
    Syntes at det er TOPP at du bruker humor og at du er ærlig og personlig og en Herlig person som er rett frem.

    Og det som er Helt sikkert er at du gir meg garantert inspirasjon og lysten og kreftene til å begynne å gjøre noe som det så sårt trengs i huset og i dag på Farsdagen så fikk gubben servert ALT jeg ville begynne å gjøre i dag og til uka siden han går formiddagen denne uka og trenger en sterk mann som kan hjelpe meg å flytte på gamle tung møbler og et akvarie;-)
    Han fikk oxo servert at jeg vil male et par av seksjonene he,he ;-) og han tok det med et smil å sa at det skulle vi jo få til;-) Noe jeg ble kjempe glad for,fordi jeg klarer ikke alt dette selv pga har vært utsatt for 2 bilulykker som har gjort at jeg lever med daglige store smerter og jeg har ikke klart å sette i gang før nå og har hatt planer om det siden år 2004 så ja det er jammen på Tide ;-)
    Så at jeg kan med hånden på hjete si at du Gleder og at du gir meg inspirasjon i Hverdagen er iallefall sikkert og jeg håper oxo og klare å skjønne det med å Blogge he,he for har liksom åpnet en som heter http://ninas1000-prosjekter.blogspot.com/
    men sliter med å forstå hvordan ting gjøres sukk;-) Så håper på kanskje å få litt hjelp he,he ;-)

    Masse Lykke til inne på BoligPluss. Du fortjener så virkelig å Vinne Nina;-)
    Dette må jeg nå avslutte for kunne skrevet side opp og ned til deg,så nå får jeg bare krysse fingre og armer og ben på at jeg kanskje kunne være en av de heldige.
    Klem ifra Ninnis

    ReplyDelete
  56. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  57. Heisan Nina ;-) Ja hva skal jeg skrive ;-) Men hvem ha en førjulsgave, eller to?? ;-)))
    Klart jeg vil ha ;-)
    Også på slike NYDELIGE puter så skal jeg være helt ærlig å si at Ja Takk,og at jeg Virkelig har lyst på en slik nydelig pute;-)
    Tja skal jeg tørre å skrive det,pytt ja he,he ;-)Det er over 20 år siden vi pusset opp her så jeg TRENGER VIRKELIG FORNYING her i huset før jeg tipper gal og jeg bare ELSKER stilen din som er mixet med det hvite og brune gamle nydelige ting og møbler;-)
    Jeg har noen like møbler som deg i det brune og har DESVERRE Furu over absolute hele huset,med unntak at badet som er hvitt med furu tak da ;-P
    Men håper at jeg kan få krefter og hjelp til å skape mitt nye hjem fremover nå og med ei slik Nydelig pute til avslappning inni mellom alle arbeids slaga huset trenger så trenger jeg ei god pute til det;-)
    Det jeg liker med deg og din blogging er at du er så rett frem og skriver om hverdagen og livet slik det er og liksom ikke bare en Overflatiske fortellinger;-)
    Syntes at det er TOPP at du bruker humor og at du er ærlig og personlig og en Herlig person som er rett frem.Forsetter på neste innlegg....

    ReplyDelete
  58. Det som er Helt sikkert er at du gir meg garantert inspirasjon og lysten og kreftene til å begynne å gjøre noe som det så sårt trengs i huset.Å jeg suger til meg alle tips og ideer du deler og gir ifra deg.Og i dag på Farsdagen så fikk gubben servert ALT jeg ville begynne å gjøre i dag og til uka siden han går formiddagen denne uka og trenger en sterk mann som kan hjelpe meg å flytte på gamle tung møbler og et akvarie;-)
    Han fikk oxo servert at jeg vil male et par av seksjonene he,he ;-) og han tok det med et smil å sa at det skulle vi jo få til;-) Noe jeg ble kjempe glad for,fordi jeg klarer ikke alt dette selv pga har vært utsatt for 2 bilulykker som har gjort at jeg lever med daglige store smerter og jeg har ikke klart å sette i gang før nå og har hatt planer om det siden år 2004 så ja det er jammen på Tide ;-)
    Så at jeg kan med hånden på hjete si at du Gleder og at du gir meg inspirasjon i Hverdagen er iallefall sikkert og jeg håper oxo og klare å skjønne det med å Blogge he,he for har liksom åpnet en som heter http://ninas1000-prosjekter.blogspot.com/
    men sliter med å forstå hvordan ting gjøres sukk;-) Så håper på kanskje å få litt hjelp he,he ;-)
    Masse Lykke til inne på BoligPluss. Du fortjener så virkelig å Vinne Nina;-)
    Dette må jeg nå avslutte for kunne skrevet side opp og ned til deg,så nå får jeg bare krysse fingre og armer og ben på at jeg kanskje kunne være en av de heldige.
    Klem ifra Ninnis

    ReplyDelete
  59. Hei Nina.
    Hvordan du får tid til 4 unger, mann, hus og din egen butikk skjønner jeg ikke. Og derfor er det spennende å titte innom bloggen din for å se hva du har funnet på ;)
    Følger med videre.
    Klem

    ReplyDelete
  60. Elsker bloggen din, Elsker butikken din, og digger deg! Den høyrøysta dama som det føles som man har kjent en årrekke når en møter første gang, må en bare like! Vareutvalget ditt et toppen, og hadde jeg kunna, skulle jeg gjerne bodd der. Den dufter herlig, en candy for øyet og full i glitter og stas som lille skjora meg ikke kan holde meg unna. Det er paradiset på trappa mi, på badet, på stua, på kjøkkenet og på soverommet, og jeg gleeder meg til neste gang jeg skal komme å kjøpe godis :)
    Stå på Nina, du er diggbar!!
    SiwJune

    ReplyDelete
  61. Jeg liker alt du legger ut i bloggen! Ikke mulig å si det er noe jeg liker best. Syns bare du skal fortsette som du gjør!

    Små glimt av hverdagen din, interiør og hage, og du skriver så godt! Og utrolig inspirerende å lese om alt du får til :) Og spennende at du tør satse på butikken din. Vi trenger flere kvinner som tørr satse selv! :)

    ReplyDelete
  62. Jeg elsker bloggen din ♥ :)

    ReplyDelete
  63. Bloggen din er super, det er derfor jeg leser den hver dag med luper

    Du gir oss kreative innspill, det får meg til å bli helt vill!

    Fantastiske produkter og interiør, ja det gjgjør jo virkelig at lommeboken blør:)

    vinterhilsen fra Nina Brekke

    ReplyDelete
  64. Hejsa skal da også lige have en lille komentar herfra lille Danmark.Det er med stor fornøjelse at følge din meget smukke og ikke mindst meget inspirerende. Ikke mindst alt den tid du bruger for at give dine faste læser en super oplevelse hvergang vi kigger med.Tager hatten af for du har jo også en super butik.Ja jeg kunne blive ved med at rose men vil nøjes med at glæde mig hver dag jeg er på besøg på din blog. Selv Facebook følger jeg dig på kan jo ikke gå hvis jeg misser noget.selvfølgelig ligger der også et link på min til din blog syndes alle skal have den samme glæde som jeg ved at følge din blog. Kram By Fogt Danmark

    ReplyDelete
  65. Klart jeg gjerne vil prøve å vinne!
    Er innom og leser bloggen din hver dag. Du skriver flott og inspirerende og rett fra hjertet.
    Kommer innom butikken din en dag, bor en ferge og en og en halv times kjøring ifra deg.
    Hilsen Liv
    oliven@mimer.no

    ReplyDelete
  66. Hei Nina! Selvfølgelig vil jeg mer enn gjerne være med i trekningen av disse flotte putetrekkene! Jeg leste "Vakre hjem og interiør" for første gang for fire år siden, og har siden lest det fast. Denne innredningsstilen er som sukkertøy for øyet. Ifølge mannen her i huset er "Vakre hjem og interiør" rene pornobladet for meg...hehe. Men jeg synes ikke det er noe særlig fint når absolutt alt skal være hvitt. Derfor; cred til deg for at du ikke har malt den nydelige spisestua di som du overtok etter forrige huseier; hvit. Bra. Det er et superflott og inspirerende hjem du har!
    klyngen@hotmail.com

    ReplyDelete
  67. Kreativ kommentar...DET beit jeg meg fast i.....og det er IKKE...ELSKER, DIGGER,LIKER STILEN DIN osv...det er IKKE ORIGINALT!!
    Men hva er en original kommentar for DEG ? ;-)

    Du ENGASJERER
    Du PROVOSERER
    DU INSPIRERER
    Du er KREATIV
    Du IRRITERER
    Du er ALLSIDIG
    Du er ingen A4 person

    Det er grunnen til at JEG leser bloggen din.

    ReplyDelete
  68. Heisan Nina måtte bare legge en hilsen til å si at netopp Du er bare skjønn ;-) Og elsker mennesker som sier ting rett ifra levra og til mer jeg leser og lærer deg å kjenne så blir du bare mer og mer skjønn ;-)
    Så jeg håper at en liten eller Stor skjønn engel tenker på meg i morgen ;-)))
    Ha en flotters lørdag Nina.
    Klem ifra Ninnis

    ReplyDelete
  69. Nina, ei jente med flid,
    Ja, ho er bare blid.

    Ho deler og er så god,
    Alt mellom vegger og bod.

    Fra maling og lys,
    til latter og gys.

    Vi ville ikke vært foruten ho.
    - - - - - - -

    Takk for en kjempefin blogg, en flott side som alltid er like spennende å lese. Og takk for god service fra din lille koselige butikk! Du er fremdeles mitt bilde på rå vilje og pågangsmot Nina! Både ute og inne! :)

    Klem fra Knoll og Tott! :)

    ReplyDelete
  70. Jeg er fanget av din humor!

    Er ny leser, og kjenner deg knapt. Alikevel kjenner jeg smilet komme allerede før jeg leser dine siste posteringer.

    Stå på jenta :)

    ReplyDelete
  71. Jeg liker å lese bloggen din fordi du heter Nina. Jeg har en snill kusine som heter det, og jeg tenker på henne når jeg leser bloggen din.

    Jeg liker å les bloggen din fordi den er fin. Fint er bra.

    Jeg liker å lese bloggen din fordi den inspirerer. Inspirasjon kan jeg like. Utmerket!

    Jeg liker å lese bloggen din fordi den gleder meg. Vet ikke hvorfor, det bare er sånn. Er det ikke ofte sånn da? At man gleder seg over noe bare fordi man gjør det. Det bare passer sånn. Fint, fint fint.

    Og snart er det jul, hurra!
    Jeg tror muligens jeg liker bloggen din fordi det snart er jul også, men det gjelder kanskje alle bloggene jeg leser, når jeg tenker meg om. Jeg liker i grunnen det aller meste enda mer når det nærmer seg jul.

    O jul med din glede, og alle hjerter gleder seg!

    ReplyDelete
  72. Titter innom bloggen din hver kveld.
    Bildene dine har gitt meg inspirasjon,og mang ett glis av innleggene dine.
    Ha en riktig flott førjulstid;-))

    ReplyDelete
  73. Heisan Nina Det ordner seg for snille jenter vettu og kanskje advents feen bringer deg en my telefon lur ;-) Ville bare ønske deg og dine en kjempe fin 1.advent oxo ;-)
    Klem ifra Ninnis

    ReplyDelete
  74. Følger ivrig med på din blogg...du skriver så herligt beint frem å ærligt!!! Stå på jente...å skitt i dem andre....som slenger med leppe!!! du er bare så skjønn!!

    ReplyDelete
  75. Nyyydelige putetrekk å ikke minst bloggen. Ble anbefalt den av min amerikanske venninne ;) ihvertfall stå på, u er rå flink ;)

    ReplyDelete
  76. Nina så blid og glad.
    Legger ut gaver på rekke og rad. Uvitende om prim og stempel prinsen snart kommer og tar kål på hele prisen.

    :D

    ReplyDelete
  77. Og så var det hvorfor jeg så gjerne leser her inne. For det første så har jeg kjent deg siden du var 16 og latterlig på både håret og klærne.
    Så var det at du er en veldig god venninde. Du glemmer aldri mennsker og er en god støtte. Du har hunor som smitter og gjør meg glad. Du er en postiv person som sprer glede i mitt liv.

    ReplyDelete
  78. Hei Nina i paradiset:-)
    Du har en kjempeherlig blogg som jeg er fast leser av. Den oser av inspirasjon, både når det gjelder hager og interiør. Du gir mye av det selv i det du skriver og det er vittig å lese om deg og din familie i en travel hverdag;.) Du er en stå på kvinne som virker til å få til det du har satt deg som mål! Det gir inspirasjon til alle oss som er lesere;.)) Jeg ønsker deg en flott førjulstid med verdens søteste butikk (som dessverre er litt for langt unna), dine barn, mannen i huset og juleforberedelsene:-)) Klem Anne (ahaven3@hotmail.com)

    ReplyDelete
  79. Camilla, c-fan@online.no28 November, 2010 22:29

    Har vel allerede deltatt på denne inne på Facebook, og har anbefalt deg til 250 venner samt linket deg på min side på fb. Men kan vel si hvorfor jeg liker akkurat din blogg:

    Du har inspirert meg så mye med bloggen din, så mye at jeg vurderer å starte opp for meg selv! :D

    Du er bare helt unik!

    Hva liker jeg best?
    Gledene om barna. Blir i godt humør av å se bildene av lillegutt som støtt og stadig finner på små "rampestreker" :D

    Tusen takk for all inspirasjon og kreativitet du deler med oss alle.

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)