Saturday, November 26, 2011

Gardiner by Nina

Jeg har vurdert julegardiner, eller ikke julegardiner, og endt på ikke.
Om grunnen er den totalt manglende julestemningen, eller fordi jeg har røde gardiner med rutete kanter liggende oppe på loftet, vet jeg ikke, men jeg bestilte inn disse linfargede kappene i Notre Dame-serien og syns de er ganske fine.
 Her er de bare prøve-opphengt på en spenn-stang.
 Jo mer jeg ser på de, desto mer fornøyd blir jeg.
Må ned med gardinstang-festene da, om jeg ikke henger gardinen i stangen i stede. Må prøves.
Jeg har både putene i benken, stoltrekk, samt ett kjøkkenhåndkle som duk i samme serien her, og liker det.
 Nå skal jeg sette meg ned og kose meg med denne boken....
Syns tittelen er herlig da, men dessverre er det ikke jeg som står bak denne. -Selges i butikken min!
Jepp, jeg jukse-blogger! ;)
Dette er egentlig blogginnlegg nr to fredag kveld, fordi mannen er skutt og skal tidlig på jobb i morgen, og Zzzzzzz i horisontalen oppe.
Innlegget blir postet om mange timer, for å porsjonere ut galskapen i små doser!
Har ellers ALDRI tid til å lese bok midt på dagen på en lørdag. ;)
God helg!

3 comments:

  1. beautiful pictures nina.I love your blog.wuold you come and see my blog?
    giovanna

    ReplyDelete
  2. Kjempefin gardinkappe. For et nydelig kjøkken du har med skikkelig gjennomført stil.
    Kunne vært din bok da...
    Nyt kvelden!
    klem

    ReplyDelete
  3. Fin kappe! Det ble så fint med gardina inni vinduet. Man må jo ikke ha julegardiner. Nå har jeg hengt opp en julekappe over blondegardiner på kjøkkenet, men i stua hvar jeg vanlige gardiner. Spennstang er nytt for meg, er det noe man får kjøpt over alt? Ha en fortsatt fin lørdagskveld! Klem fra Eli:)

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)