Saturday, November 26, 2011

Ny dame på soverommet....

I påvente av å få større butikk, har vi tatt med oss en dame til på soverommet. 
Trekant er jo så moderne for tiden, og jeg prøver å hevde at hun jo har brukbare pupper, når Andreas bemerker den avskårne rumpa.... 
Vel, foreløbig får hun bare stå å se på, da jeg syns hun er litt vel hard. ;) 

Dessuten liker jeg egentlig ikke hodeløse kvinnfolk, -noe mannen for så vidt sier seg enig i. 
 Soverommet vårt er jo nesten større enn butikken min, derfor får Miel-Gine midlertidig oppholdstillatelse. Tvillingsøsteren ligger i garasjen og trenger ett nytt hjem.....
Jeg har nemlig ikke plass til flere damer i huset mitt!
-Ikke så lenge de ikke kan vaske og lage mat, iallefall!!
Jeg har lånt henne kjolen min så hun ikke står der og flasher puppene til oss. *fnis*

Forrige måneds investering har også kommet opp, men har ikke fått den planlagte overhalingen enda.
Jeg ønsker ikke så slitte møbler på soverommet mitt, men det er ikke akkurat det viktigste, så det får vente en stund.
 Knust speil og slitt toalettkommode, men verdens fineste lysestaker....
Fikk de inn i butikken denne uke, og vips var de to jeg hadde fra før byttet ut!
 Enda en gang har jeg knipset meg selv i speilet, men det bryr jeg meg ikke noe om. Det er en utfordring å ta dagslysbilder nå når vi har uvær og dårlig dagslys....

Ellers har vi kost oss i kveld og sett på Ønskedrømmen på Tv2 fra Molde.
Molde er en veldig fin by i fine-vær, og mengder av kjente ansikt tittet frem.
Må si at jeg kjente tårene sprenge på inne i øyekroken da mamma'n til min venninnes barndomsvenninne, skulle hoppe i fallskjerm til ære for sin avdøde sønn, som også var min venninnes tidligere samboer.
Når jeg skal besøke Marita,  min barndomsvenninne og interiørkonsulent, legger vi til med båten på brygga på denne vakre eiendommen som vi så på tv.
Bolsøya er naboøya til Skåla-halvøya, og vi kjører over den hver gang vi skal til byen. (Gikk du glipp av det, sender Tv2 det i reprise i morgen kl 15.00)

Nå skal helgen nytes i lange drag....


6 comments:

  1. *Ler* Godt hun har pupper da siden hun mangler hode og rumpe ;)

    ReplyDelete
  2. Damene har så avgjort ikke dratt fra ditt hjemsted, men de kom... *ler* Herlige!

    Ønsker deg en knallfin adventsøndag
    Klem

    ReplyDelete
  3. Vilket underbart sovrum!!


    Ha en mysig 1:a advent
    Kram Tina

    ReplyDelete
  4. Vakkert Nina, nydelig kommode og ikke minst kjolen på dama ;))

    Håper du får ladet litt i helgene !!

    Klem fra nord !!!

    ReplyDelete
  5. hihi,en ekstra dame på soverommet er vel nesten alle mannfolks drøm???
    Fin var hun i alle fall:)
    toveklem:)

    ReplyDelete
  6. he he morsom du.....skulle gjerne hatt tvilling søstra på mitt soverom(uten å ha drøftet dette med mannen),men den har kanskje fått et nytt hjem?

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)