Monday, January 9, 2012

Longing for the sun.....

Jeg sitter og drømmer meg bort til varmere strøk, og leter etter rimelige flybilletter til Tyrkia, for å slappe av her igjen.
Siden det ikke er mulig å oppdrive billetter som passer min lommebok enda, får jeg bare trøste meg med gamle bilder, og høre på denne:
Vil du forresten nyte vårt ferie-paradis, kan du klikke her for mer info om leie.
-Og om du dro kjensel på vedkommende som befinner seg på ett par av bildene, så stemmer det.
Heller usikker på om det er noen bra reklame da..... ;)
(PS Det er ikke vår leilighet som leies ut, altså!)

Vil du bli min "nabo" klikker du her for mer info om kjøp av leilighet.
(Og ja, jeg klarer å stikke nesen min frem på de bildene der også....)

PS Jeg blir ikke sponset for dette, men satser på at Jay spanderer en White Russian på meg neste gang jeg kommer nedover! ;)

Nina

2 comments:

  1. Å det så deilig ut med skvulpende vann og sol nå..Drømmedrømme...I sommer var vi i Side og jeg vil dit igjen,stille og rolig gammelby..Ha en fin dag Nina:)klem

    ReplyDelete
  2. For en flott leilighet. Kan jeg spørre hva man må gi for en av de? Jeg skal til Oba igjen i sommer. Elsker det stedet og Memos er vår favorittrestaurant. Vi pleier å bo på Green Garden.

    Hilsen Sølvi Bekkemellem(solvibritt@hotmail.com)

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)