Saturday, June 8, 2013

Andre sider av meg....

Det er viktig å vise interesse for kjærestens store hobby, -og jeg er jo selv litt for glad i biler med innhold  under panseret, så i dag har jeg vært med på GS sitt BMW-treff i Bud.
 Andreas dro hjemmefra tidlig i morges, så jeg og to av ungene kjørte etter i to-tida.
 Vi rakk akkurat å bli med på turen ut til Atlanterhavsvegen, sammen med alle deltakerne.
Været i Bud ble OK utpå dagen, mens det striregnet på Atlanterhavsvegen, så jeg gadd ikke å ta noen bilder der.
På vei inn til Bud igjen ble det tydeligvis "lokal tåke".
 Noen som liker å smøre dekkene sine utover asfalten......
Det var alle slags BMW'er på treffet, både helt vanlige kjedelige, og flotte påkostede biler. 
Selv har vi en gammel 750iL med en V12'er under panseret, som drikker mer bensin enn hva jeg drikker Pepsi.... ;)
Bilen vår er midt på bildet under her, men det var ikke den som opptok meg mest....
 Sjekk DEN flotte kantsteinen da!!!
Skulle tro det var en virkelig proff steinlegger som har lagt de......(!)
Litt stolt jeg da, for det er ikke hver dag jeg gjør en jobb som syns så godt i ettertid... (Link:HER ser du!)
Eieren av denne 730'n var faktisk utkledd som en sjeik.... ;)
 En 740iL, og tror dette var Andreas sin favoritt. Stor mann liker stor bil, -vi hadde vel den aller største BMW'n der i dag da, men vår er ikke så oppstylet.
Joda, bil er gøy så lenge en slipper å skru og vaske.... ;)

 Dette ble mitt valg:
En sånn bil har jeg lyst på, så nå er det bare å spare.... (Hmmm....)
Leon og pappa venter på showet....
 Som av alle ting ble holdt av søskenbarnet mitt, Sivert. ;)
 Har en liten filmsnutt her!
Gummi-impregnert asfalt.....
Kjekk dag, og fint å gjøre noe sammen.
Maria var også meget fornøyd, selv om hun sov seg gjennom hele bilturen, med medbrakt hodepute. (Tvillingene er allegisk mot å kjøre bil: 5 minutt, så Zzzzz!) ;)

No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)