Sunday, June 23, 2013

Meeeget fonøyd!

Kan vel ikke huske at vi har hatt så flott vær på Sankthans på maaaange år. 
Jeg har fått utrettet en hel del i dag, inkluder å plante i verandakassene mine.
Ja, for man rekker ikke alt..... ;)
 Har også laget en sammenplanting av mitt "fake"-oliventre, en oppstammet selje. Blir nok bra dette, når sommerblomstene får vokst seg til.
 Har også ett ekte oliventre i en gammel sink-vaskebøtte, men det må nok inn i høst.
Mitt forrige døde i vinter, selv om det sto ute vinteren før. Man kan ikke forvente at det blir bedre.... ;)
Ny hortensia i riktig farge, etter å ha kjøpt to som ble knall rosa! ;)
Fikk denne urnen inn i butikken forleden, og størrelsen passet PERFEKT!

Ellers har jeg plantet 9 klematiser denne uken, og to roser. (En + en gjenstår, men vet ikke hvor jeg skal ha de)
Er i grunnen ganske fornøyd med meg selv......

Ha en flott uke!





2 comments:

  1. flink du har vært :) hagen din er herlig, du er så flink med sammenplantinger :)

    ReplyDelete
  2. Så heldige! Nydelige bilder du viser, blir skikkelig inspirert!
    Fortsatt god sommer!
    Hilsen Signe.

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)