Thursday, June 27, 2013

Spooky!!!

Ser virkelig frem til å sove ei natt uten å bli våt på bena. 
Vi har ett hull i taket, og det er SELVSAGT rett over min fotende på senga. Truer med å ta med drill og klatre opp selv, for å skru fast lekten som jeg rekner med lager lekkasjen. Jeg, sint oppe på ett tak med drill, trenger ikke å gå bra. Men om ingen andre gjør det, og jeg blir irritert nok..... ;)
 Ser ikke så innmari sint ut, -men så er også bildet ikke tatt i dag. Litt mer lilla under øynene, og noen dype furer i pannen, men etter noen små piller og ett bad, ble det bedre.
Det blir nok likar i mårra! ;)
 Rakk så vidt å slenge noen klokker på veggen, samt tømme kjelleren for noe søppel, fordi jeg våknet i morges, våt på bena og svett i panna etter ett mareitt om at huseier ville kaste meg ut fordi jeg er så treg til å kaste skrot på lageret.
Jeg er så overbevist om at jeg selv er sanndrømt, selv når jeg drømmer at jeg kan fly, -eller når jeg mister alle tennene mine, at jeg både lar være å utfordre skjebnen på diverse tak, samt bestiller tannlegetime. Så i dag ble det tømming i kjelleren. ;)
I tillegg er jeg litt overtroisk....
Hvorfor er alle klokkene litt over ti, når ingen av de har batteri....
(om du ser på bildet av min i stua, er denne også ti over ti...(!)
SPOOKY!!!
(6 klokker fra 6 ulike leverandører...!!!)

3 comments:

  1. Lærte av en urmaker at klokker ser blidest ut om de er 10 over 10 :)

    ReplyDelete
  2. Lærte av en urmaker at klokker ser blidest ut når de er 10 over 10 :)

    ReplyDelete
  3. Hei! Liker godt bloggen din, du skriver så godt. Du har et nydelig hjem :) Jeg har lest en gang at klokkene blir stillt på ti på to, eller ti over ti for at det skal se ut som de smiler. Lettere å få solgt de da. Ha en fin torsdag!

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)