Friday, June 28, 2013

Ferie...?

Har ingenting å blogge om! ;)
Bodd i hagen i ettermiddag, men to hageinnlegg på rad vil vel kjede enkelte..... ;)
 Har vært full fart på butikken, selv om jeg skulle ha fri, og bare innom en liten tur.... Jobb i morgen også, men så en dag fri <3 nbsp="" p="">
 Ferie husker jeg at jeg hadde for noen år siden... ;)
Nei, jeg får vel bestikke lillesøster, og høre om hun orker å jobbe for meg noen dager.
 I dag reiste jentene mine opp til tante i Trøndelag, så litt jobbing blir det nok enda.
Charlotte & Maria med vaniljefylte boller. 
Ellers så er planene mine HAGE, plante to nyeinnkjøpte Austin-roser, en stikkelsbærbusk Leon fikk maset seg til, og fjerne mer plen. (Jeg skulle jo ikke ha større bedd....!)



No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)