Sunday, November 10, 2013

De små gleder....

Det fine med søndager er ligge leeeenge....
Selv om sengen etterhvert blir full av unger, og du formelig hører hvordan hybelkaninene under senga formerer seg..... 
 Håper dere ikke tenker: Er det derfor sengetøyet ser så skrukkete ut, eller....?
Men saken er at jeg har kjøpt sengetøy i skrukkete lin til soverommet til storesøster, som jeg nå fant ut at jeg skulle prøve på sengen vår.
Liker de veldig godt, men de var finere nede hos Nathalie, enn oppe hos oss. Passer bedre med sateng og bomull her.
Jeg har prosjekter i alle rom, -men jeg velger å overse de inntil jeg har tid. Her skal jeg male speilet, og pusse opp toalettkommoden, men det siste blir iallefall ikke gjort innen høsten 2014!
 Er så fin atte! (Host, host....!)
Døren til høyre fører inn til Leons soverom.
 Pelargoniumen fra hagen har havnet i soveromsvinduet vårt inntil hagestua står ferdig. Noen er også satt i kjelleren da, for nå ser det ut som det kommer snø. *Surmunn*
 Det er farsdag i dag, og jeg spekulerte i hva jeg skulle gjøre for å gjøre min kjære ekstra glad.
Han fikk undertøy, teskjorte, ny skjorte og Baileys da jeg kom hjem fra ferie i september, og kjøpte skjorte og bukse til han til bursdagen hans i juli.  Så nå tenkte jeg å være litt kreativ, og endte opp med å lage en gedigen kasserolle med ball (-som noen kaller kumle, andre klubb) nok til to middager.
Mandag er det Andreas som skal lage middag, og nå slipper han det også! :)
Han ble meget fornøyd!




2 comments:

  1. Ni har ett vackert hem.
    Ha en fin ny vecka.

    ReplyDelete
  2. herlig soverom :) her er det også massevis av store og små prosjekter i de fleste rom, men endelig begynner vi å få endel ting på plass :)

    det var snilt da :) her ble det hjemmelaget pizza og sjokoladekake med sjokoladekrem som farsdagskos :) heller god mat enn gave.. :)

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)