Sunday, November 10, 2013

Det kunne jo ha vært verre!!!

Frihelg og selvsagt blir man syk.....
Ja, er ikke døende da, bare en lett øvre luftveis-infeksjon og tensenser til feber. 
Problemet er at det er så sinnsykt kjedelig å ha det slik..... 
Det fine er at det går over snart. 
 Det er altså lite spennende å melde fra denne kanten, familiedag, vasking av hus, pølsegrilling i hagen, og til slutt en god film.
Sjelden jeg legger ut bilde av maten min da, men.... 
PS Mat er forresten en av de få tingene som egner seg best som FØR-bilde..... ;) 
Ha en flott søndag, så kommer jeg plutselig frisk og rask tilbake (-iallefall etter den mengden med hvitløk og chili som jeg har hatt i meg i dag!)
;)

No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)