Wednesday, November 13, 2013

Verdens minst tålmodige....

Litt mye stress for tiden, for jeg har en mann som må jobbe overtid, og jeg måtte stikke av fra jobb for å hente Jr i barnehagen. Sånn blir det i morgen også. 
Går jeg ut av døren til butikken fem over fire, i stende for fem på, bruker jeg 10-15 minutt lengre tid hjem. 
Siden jeg troner temmelig høyt på listen over verdens minst tålmodige folk, er det da best å dra fem på. Men å rekke det da.....! 
Denne uken holder vi på å lage kontor i butikken. 
I dag måtte gjengen legge fra seg maleutstyret for å pakke ut varer, derfor jeg jeg litt spent på hva vi rekker i morgen. Er så heldig å ha en kjekk jente på arbeidspraksis denne uka, og da går det unna. 
 På hjemmefronten går det ikke like fort, og for å prøve å få ungene til å krangle litt mindre, har dumme Nina skaffet seg katt. Denne er nemlig redd for krangling, og vil bli levert tilbake om de ikke tar seg sammen.....
Så får vi se hvor lenge det holder.....
Ungene kan jo være verdens søteste, men også fint være på motsatt side av skalaen opptil flere ganger om dag.
Har dessverre litt mer jobb jeg må gjøre før jeg tar kvelden, så det er bare å finne frem papirbunken med regninger. Blir ikke rik i dag heller! ;)

No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)